16 april 2024, 16:20:58

Heeft iemand leuke fluitdeuntjes?

Gestart door Leekje, 15 augustus 2005, 11:49:38

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Citaat van: Lin op 17 augustus 2005, 10:14:06
Nou hier zijn mijn zelf ingefloten melodietjes. Niet lachen!



hihi..hahaha..hehe..sorry..klinkt goed..lekker hoog ook  ;D

Claudia

Citaat van: Gerda op 23 augustus 2005, 11:25:26
Kijk maar eens bij:

http://www.valkparkiet.com/nl/files/film.htm

Vooral bij filmpjes is 'birdy fluit' fantastisch!!!

Veel plezier,

Groetjes Gerda


Als ik naar de pagina ga dan krijg ik niks te zien van filmpjes of iets dergelijks, ik zie alleen een tekst aan de linkerkant van de pagina. :'(  Mis ik een programmaatje of zo om dat te kunnen zien? ??? Alvast bedankt en groetjes van Claudia

Lin

Hey allemaal

Ik heb geen idee hoe je ze moet opslaan. Maar ik kan ze ook wel mailen. Maakt niet uit naar wie

stuur maar een mail naar wr16@valkparkiet.com

Hey Claudia

Die hoor je wel eigenlijk te zien. Misschien een beveiliging die je hebt ingesteld op internet?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Claudia

Nadat Rocky het deuntje van aanvallen had geleerd zijn we begonnen met het deuntje van "Carnaval Festival" in de Efteling. Dat is het deuntje wat de hele dag na blijft galmen in je hoofd als je bij de Efteling bent geweest. Op onderstaande link kan je hem horen als beltoon voor je mobieltje dan moet je op dat luidsprekertje klikken. Je kan hier nog wel meer leuke deuntjes vandaan halen, ik heb er wel wat gezien in elk geval.
Groetjes Claudia http://www.brambo.nl/start/ringtones/ringindex.asp?rtquery=efteling&rttypeov=poly#

Roosje

Oooh nu weet ik weer waarom ik nooit meer naar de efteling wou :P

angel310

ik ben er 2 maanden geleden nog geweest en was het deuntje net kwijt en nu zit hij weer in mijn hoofd ::)


wat ook een leuk deuntje is is that's all folks(ik weet niet of het zo heet)
tie tie tie tie tie    tie tie(snappen jullie het een beetje?)


groetjes angelique

Claudia

Ja dat is dan fijn he ben je er net vanaf kom ik er weer mee op de proppen. Is dat van Bugs Bunny ofzo die jij bedoelt?
Groetjes Claudia

angel310

ik ga wel even zoeken of ik heb kan vinden

angel310

ik kan het niet vinden
en ben er ook achter dat niet zo heet :P

maar het dat deuntje dat je vaak in tekenfilms hoort
dan klopt er 1 op de deur ti ti ti ti ti
en dan klopt de ander terug ti ti

iets duidelijker??

ik weet anders ook niet hoe ik het uit moet leggen hoor :-\

groetjes angelique

Claudia

Hoi Angelique

Ik weet nu denk ik wel welke jij bedoelt. Daar zeggen ze ook wel eens de volgende zin op. "die zien we nooit meer te-rug".
Die is inderdaad leuk ja om ook te leren. Ik loop wel steeds te denken over leuke deuntjes.
Als je nog meer ideetjes hebt hoor ik het wel je mag het ook laten weten via PB.
Groetjes Claudia

angel310

JAAAAAAH die bedoel ik
gelukkig toch goed uitgelegd ;D

als ik nog wat weet hoor je het wel

groetjes angelique

hippysuus

Mijn valkje floot vanalles en was een heel vlugge leerling, hij kon ook praten maar dat is weer een ander verhaal :D

Een maand voor ik ging trouwen heb ik hem "daar komt de bruid geleerd"...toen ik eenmaal gescheiden was vond ik dat niet zo leuk meer  ::) ;D

En dan was er nog "oh denneboom", "happy birthday to you", "are you lonesome tonight" ;D en dat liedje van de film een bridge of the river kwai...daar wordt een lied in gefloten..dat is ook een heel leuk melodietje.

Groetjes, Suus

valkparkiet_ce

bij die syte brambo.nl hoeveel kost zo een liedje???
:-\

carco

Hoi

It's a small world is ook zo'n verslavend melodietje.
Deze hoor je in Eurodisney.
Op deze site hoor je gelijk het deuntje ervan en weten jullie vast welke het is ;D
http://www.smallworldfan.de/
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mira710

Wat een leuke deuntjes. Als ik ze op de computerafspeel dan gaat de kopjes van mijn valkparkietjes helemaal schuin. Ze fluiten ze nog niet na maar ga ermee aan de slag!!  ;)
Maar heeft iemand die deuntjes al op cd kunnen zetten en zou me dan iemand kunnen vertellen hoe dat moet want het lukt mezelf niet.  ???

Groetjes van Miranda