19 maart 2024, 12:39:51

wormen

Gestart door Tara, 31 augustus 2002, 23:07:14

« vorige - volgende »

Tara

hoi, ik heb al gelezen dat als een valkje wormen heeft dat je ze ziet vermageren... ik heb sinds een maand of 2 een nieuw valkje. ze is zeer lief maar zo mager, en ze eet veel, maar ze is al altijd mager geweest. ik heb ontwormingsmiddel gekocht, ik heb het nog niet geprobeerd, ik zal dat strakjes doen. ik laat wel weten hoe het verder afloopt. groetjes, tara, falko, moko, piko, tako, koko en jako!

Tara

Dag beste mensen,
met Falko gaat alles gelukkig goed, gisteren heb ik dat ontwormingsmiddel geprobeerd... Volgens mij is ze zelf al wat verdikt. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, verder eet ze ook heel veel vooral vitaminen en snoepstokken en trosgierst vindt ze super. Nou, doei! Jammer dat niemand iets heeft geantwoord :'( nou ja, daaaaag! Groetjes Tara en Falko! (en de rest natuurlijk ook ;D)

Tara

Dag iedereen, Falko en de rest stellen het goed, vandaag mocht het water weg moest ik geen meer geven met ontwormingsmiddel, nu hebben ze weer gewoon water, Falko vond dat ander water maar niets (ik kon het wel geloven, met die knoflook, bah!) toen ik vers water zonder ontwormingsmiddel gaf, dronk ze direct van het vers water, haha, ze heeft ook weer lekker trosgierst gegeten  :P, groetekes!!! Tara.

Peter

Hoi Tara,

Gelukkig gaat nu alles weer goed!
Tja er gaat niets boven lekker vers water voor je valkje:) voor de andere lezers meer info kun je hier vinden Gezondheid en dan wormen

groetjes,
Peter