16 april 2024, 19:55:48

Fransje valt me aan

Gestart door gonnie, 14 augustus 2005, 12:46:45

« vorige - volgende »

Rianne

Misschien klinkt het stom, maar het kan zijn dat Fransje de kooi niet leuk vind of dat ie op een verkeerde plek staat. Want ik begrijp dat het terugzetten het grootste probleem is?

gonnie

Hoi

Rianne daar heb je een punt , en misschien heeft dat er mee te maken , ik heb n.l sinds 4 weken 2 catharina`s in de kooi erbij zitten , zou het daaar mee te maken kunnen hebben !!
Zou kunnen hoor , het is als fransje zit te eten en er komt een catharina in de buurt dan gaat frans ook lelijk te keer tegen de desbetrefende catha , maar ja apart in een andere kooi , zie ik niet zo zitten  in mijn huiskamer .ruimte gebrek.
ik dacht hij moet er maar aan wennen , ze tolereren elkaar hoe langer hoe beter.
groetjes Gonnie




x.dEMOtape.x

Wat ik vroeger mijn mijn bomma heb geleerd en ook altijd heb gebruikt is ze op hun neusdop"tikken"...
Heb er eens op gelet en als valkjes vechten tikken ze ook altijd op elkaars neusdop.
Telkens als ze mij proberen te bijten of baas willen spelen laat ik hen zien dat ik de baas ben door hen een kleine tik te geven en naar mijn ervaringen werkt dit. Of dit bij jou ook nog kan werken weet ik niet maar je kan altijd eens proberen...