Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Wacht maar tot ik een filmpje maak als Ozzy gaat douchen...dan smelt je helemaal  ;D

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Ha...ik zal hem morgen douchen dan, ben benieuwd of dat gaat lukken...en sproeien en filmen. Bereid je maar voor om zeeziek te worden  ;D

Mariska

Ik ben er klaar voor ;D

Ik heb geen bubbels gehad vandaag dus dat moet goed gaan morgen ;)
En in geval van nood heb ik ook nog Primatour in huis ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Henry

hahahahaah valkjes die zeeziek worden ahahahaha



henry

Caroline

Hè Suus,

Wat een leuk vooruitzicht zeg!! Een geparelde lutino.

Hoe oud is ze nu??

Van je filmpje heb ik heel erg genoten ik heb hem 2 x bekeken. Zo lief zoals hij steeds met zijn koppetjes bijna onder water gaat. Ook ik kijk uit naar je douchefilm.  ;)

Droom straks lekker van je nieuwgeborene.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

kan niet wachten...duurt zo lang...is het al middag?  ;) ;D misschien als ik strakjes terug ben..sugt ongeduldig mens.. 8) ::)

Riny

Citaat van: hippysuus op 12 mei 2006, 13:27:28
kan niet wachten...duurt zo lang...is het al middag? ;) ;D misschien als ik strakjes terug ben..sugt ongeduldig mens.. 8) ::)








Riny









Hoy ongeduldige Limbozus

Je mag kiezen , de meest gele is de geparelde.
Groetjes Riny

hippysuus

Oooh wat zijn ze schattig. Je hebt wel heel erg je best gedaan met al dat gras en dat randje erom heen. Het zijn echt valkjes op hun paasbest  :-* :D

Dus ik moet kiezen jeeemig dat is wel heel erg lastig zeg, ze zijn allebei mega lief.

Ik kies voor de geparelde ook al is het vast een meisje, die andere ziet er meer uit als een jongetje maar toch....

Hij/zij krijgt een oerlimburgse naam Riny..."Gouweke" !
Zo noemde mijn schoonmoeder haar zoon vroeger  ;D en omdat er zoveel geel in dit valkje zit (= goud) kies ik voor Gouweke  ;D

Wat is de verjaardag van Gouweke? Ik bedoel, hoe oud is Gouweke al?

Groetjes van een trotse adoptie moeder uit limburg!


marga

hoi suus
leuke naam voor je prachtige valkje
past er zeker goed bij
gefeliciteerd
groetjes marga

Lin

Hey,

Wat lief om je toekomstige valkje te zien. Echte een aparte naam krijgt je geparelde. Ik had trouwens ook voor die gekozen ;D Gefeliciteerd alvast!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Citaat van: hippysuus op 21 augustus 1973, 02:19:34

Wat is de verjaardag van Gouweke? Ik bedoel, hoe oud is Gouweke al?


Hoy Suus
Jou valkje is geboren op 27 april.
Wegen zal ik haar straks maar het is een stevig ding.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Voorlopig zeggen we gewoon haar tegen het valkje, ik vind haar in ieder geval prachtig!!


hippysuus

Ik heb trouwens vandaag eindelijk eens om fruitboom snoeisel gevraagd  ::) bij mij in de straat zit een fruitteelt bedrijf en volgende week ging hij toch 2 bomen omzagen dus hij zou voor mij een paar mooi takken naast de container leggen voor de valkjes.

Ze mogen toch wel knabbelen aan fruitboom takken? Ik heb inmiddels al een gat in mijn rieten kamerscherm ter grootte van een voetbal  >:( (nou ja..kleine voetbal dan hoor).

Ik zit iedereen de foto's van Gouweke te mailen  ;D Het is wel niet zo'n flits tropische naam maar hij heeft wel een speciale betekenis.

liefs,
Suus