Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Ja dat wordt zeker de eerste keer, van mij had het niet gehoeven maar als ze foepjanknollen....ja dan kan het gebeuren he?

Ik heb vanmorgen maar een echte kast gekocht en die staat nu in de kooi. Het zal mij benieuwen allemaal. Ik weet nog altijd niet zeker of er daadwerkelijk een eitje aankomt hoor  :D

Het is balen dat Billy dan apart moet want zij is nou net degene die zich niet laat pakken. Ze komt wel bij me zitten en dan kan ik haar naar de kooi dragen maar in haar eentje in de kleine kooi (met kleine opening) stappen doet ze vast niet....valkjes houden een mens wel bezig zeg!

Ik ga nu wat eten zodat ik de medicijnen kan nemen, mijn hoofd doet nog altijd zwaar zeer.

daahaag
Suus

Riny

Hoy Suus
Weet je wel dat je hier tegenwoordig erg op je woorden moet letten?
Anders kost het geld,€ wel te verstaan.
Een tijd geleden heeft onderstaand berichtje op het forum gestaan.
Maar door je drukke werkzaamheden ,zul je dat wel over het hoofd gezien hebben.
Daarom plaats ik het hier nog een keer voor jou.
Groetjes je Limbozus :-*

Onder het genot van een lekker glaasje ''vocht''hebben Gerda en ik besloten dat we ''de kas ''gaan spekken.
De kas van het forum wel te verstaan.
We hadden zo gedacht dat iedereen die een van de volgende woorden,waar wij patent op aangevraagd hebben gebruikt ,een donatie moet doen aan valkparkiet.com.
Het gaat om de volgende woorden;
Een ''Grisha'' valkje.
Foepjanknollen
Foepjanknollensoep.
Hoppa.
We hadden gedacht aan €1 per woord.
En zeker met het komende broedseizoen in het vooruitzicht zou dat toch een mooi bedragje op kunnen leveren.
Dus Dames en Heren doe jullie best!!
Groetjes Gerda & Riny  ;D ;D ;D

hippysuus

Riny

Hoy Suus
Heb je al in het blok gekeken of er een eitje ligt?
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi Suus,

Wat spannend dat er waarschijnlijk een eitje opkomst is,. Of ze het in het kastje of prachtige mandje (of heb je die al weggehaadl?) zal leggen durf ik niet te zeggen, maar mocht ze hem ergens anders leggen dan kan je hem gewoon verplaatsen naar de juiste plek,. met een beetje geluk legt ze de rest er gewoon bij :D

Beterschap!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hippysuus

Ze vonden het gisteren heel eng om de kooi in te gaan met dat grote ding erin :D Nee ze heeft nog niets gelegd, maar ze doet erg kattig....en ik vind nog steeds dat ze er "zwanger" uit ziet  ;D

~Natas~

Hey Suus,

Of zie jij er soms zwanger uit  ;D
Tis gewoon afwachten hoor, en wachten tja dat heeft zijn tijd nodig.
Tja hoor mij dan  ???

Groetjes,

Natas

hippysuus

Neej  :o ik zie er niet zwanger uit hoor  ;D

Ik heb net mijn andere meisje in een tweede kooi gezet in de hoop dat de andere 2 dan meer een koppeltje worden. Vind het wel zielig maar aan de andere kant werd Billy toch al altijd gepest door de andere 2.

Ze is het minst tam van ze alledrie maar is toch wel vreselijk lief, ze is ook veruit het meest nieuwsgierigst en toont altijd het meeste lef  ;D En als het vrouwtje wat te eten vast heeft dan is ze heel snel vergeten dat ze mij eigenlijk een beetje eng vindt ;D Jammer dat ik haar nooit mag knuffelen, maar misschien komt dat wel nu ze even apart zit.

Ozzy en Tommy tonen geen enkele interesse in het blok wat in de kooi staat. Ozzy was er net even knabbelen maar daar houdt het toch echt wel mee op.

Is het misschien beter als ze samen een paar daagjes in de kooi blijven?

Groetjes,
Suus

Riny

Hoy Suus
Heb je dat blok in de kooi staan of hangen?
Je zou kunnen proberen en het blok een klein stukje open te zetten, zodat het er niet zo donker in is.
Misschien dat ze er dan wel in gaan.

hippysuus

Hij staat in de kooi, ik zou zo gauw niet weten waar ik hem anders zou moeten hangen.

Ja ik zal de deksel wel even openzetten!

Riny

Hoy Suus
Als je er een haakje aanmaakt kun je het broedblok ook aan de deuropening ophangen.

hippysuus

Ja die foto heb ik ergens gezien, heel mooi gedaan!

Bij mijn kooi gaat dat dus niet want ik heb een heel grote opening:

Riny

Hoy Suus
Je kunt er ook haakjes aanmaken en ze in de kooi ophangen.

hippysuus

Ben net thuis van het werk...geen eitje hoor ::) Denk toch dat ik me vergist heb, ze heeft ook nergens last van en vliegt er lustig op los enzo...het was vals alarm lijkt me ;D

Het kastje laat ik er nog maar even inzitten....

valkje-jacco

je weet maar nooit he, maar zit ze niet anders als normaal?

gr.Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)