Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Suus
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny


Riny



Hallo Suus
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny


Caroline





Liefs, Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Suus



Mag 2007 een jaar worden vol liefde, geluk, gezondheid en gezelligheid met al onze geliefde dieren.

Mara

hippysuus

Hallo allemaal,

Wat een lieve berichtjes in mijn verhalenboekje, ik zie het nu pas en ik zie ook dat ik in september voor het laatst geweest ben....ik heb het schaamrood op de kaken staan.

De allerbeste wensen in een zeer goede gezondheid voor jullie allen!!

Hier zitten we nog steeds in de verbouwing, soms is het moeilijk om het allemaal positief te blijven inzien. We worden gek van de stof die overal doorheen komt. Als ik alles met een natte lap afneem is het na een halve dag alweer zo grijs dat je je naam erin kunt zetten  >:(

De meisjes zijn inmiddels verhuisd naar hun nieuwe adres (nu dat de woonkamer in ieder geval genoeg in orde is) en ze hebben een prachtige nieuwe kooi gekregen. Ik heb het idee dat ze het in de nieuwe kooi veel leuker vinden als in de oude.

Een foto volgt nog wel een keer net als dat ik mijn best ga doen om straks weer regelmatig hier te zijn. Nu wil dat gewoon niet. We zijn nu bezig met het verbouwen van de badkamer, ik ben straks de rest van de dag druk aan het voegen. Ik schat dat we nu zo'n 75% klaar hebben van het totaal, we moeten dus nog even volhouden.

De meisjes zijn heel erg lief, ik zag laatst dat Tommy aan Mupke om een kroelbeurt vroeg...er werd dan wel geen gehoor aan gegeven maar toch...vooruitgang!  ;D

Ik hoop dat het goed gaat met jullie valkjes en dat er geen verdrietige dingen zijn gebeurd.

Veel liefs van Suus, Tommy en Mupke!


Riny

8 januari 2007, 12:06:32 #1370 Last Edit: 8 januari 2007, 12:39:26 by Riny
Hoy Suus
leuk dat je er weer even bent.
Ja zo'n verbouwing is niet niks, als je het maar mooier ziet worden, dan geeft het allemaal niets.
Als alles achter de rug isd ben je het ook zo weer vergeten.
Fijn dat het met Tommy en Mupke zo goed gaat.
groetjes Riny :D

Caroline

Hé, leuk je weer eventjes te zien.  :D

Liefs, Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Hoi allemaal,

Het leven begint hier langzaamaan zijn normale gangetje weer te gaan. We hebben nog een waslijst aan kleine dingen staan en de tuin die in het voorjaar opnieuw wordt gedaan. Alle andere klussen zijn voor het volgend jaar. (nieuwe keuken, trappen laten bekleden etc.)

De meisjes hebben het goed naar hun zin, ze zitten graag op het balkon van hun kooi en wat me nog het meest is meegevallen is dat ze helemaal niet bang zijn voor de kinderen of mijn vriend. Ze kenden altijd alleen mij en waren daarom bang voor anderen, maar nu niet meer. Ze zitten net zoveel bij de anderen als bij mij en laten zich ook gewoon kroelen door de anderen  :D

Mupke doet het geweldig en is echt heel erg leuk en lief en stout. Ze is een snoepkont en een kroelkont en ze vind voor zichzelf steeds nieuwe geluidjes uit die ze dan vervolgens heel vaak herhaald  :D

Met Tommy gaat het niet zo goed lijkt het, mijn gevoel zegt dat er iets niet aan de haak is bij haar. Qua uiterlijke ziek kenmerken is het niet te zien want die heeft ze niet maar iets is niet goed. Ze spuugt veel zaadjes uit, al zeker 6 weken dus het is niet iets accuuts ofzo maar reageert niet ziek. Ze is wel magerder nu maar ook dat gaat op en neer bij haar en kan morgen weer oke zijn. En toch...ik weet het niet hoor. Ze is het lieve rustige meisje dat ze altijd is, alles oogt normaal. Waarom dan zoveel spugen?

Ik zit hier eigenlijk gewoon mijn ongerustheid uit te tiepen, als vogels ziek zijn...dan is het toch altijd te zien, of niet? Ze slaapt gewoon op 1 pootje, eet en drinkt, wil geknuffeld worden, vliegt en maakt lawaai.




aad

23 februari 2007, 14:58:03 #1373 Last Edit: 23 februari 2007, 15:19:05 by aad
Hoi suus

Je denkt ik zal gelijk even voor 2 maanden typen ;D ;D ;D ;D
Maar leuk dat je er weer 'even' bent  ::)

groetjes aad

Mara

HOi Suus

Leuk om je weer te zien!!

Groetjes

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Bedankt voor het terug welkom heten hoor  ;D

Maar toch weer even serieus nu: heb Tommy net gewogen, 98 gram (ongeveer, meisje blijft niet echt stilzitten op zo'n enge weegschaal he).

Ik kan haar borstbeen duidelijk voelen (is wat scherp) terwijl Mupke lekker in haar "vet" zit en geen borstbeen te voelen is.

Nog eens goed naar de poep gekeken vandaag (alhoewel dat er ook elke keer anders uitziet). Het was nattig, bruingelig en er zaten onverteerde zaadjes in.

Zucht...konden we de valkjes maar verstaan.

Ivy

Hoi Suus.
Als er zaadjes in de ontlasting zitten (regelmatig) zou ik je zeker aanraden om een DA te raadplegen. Het gewicht is op zich niet zorgwekkend, 98 gram is prima, maar zaadjes in ontlasting kan op ziekte duiden. Je zou dan ook het spugen met hem door kunnen spreken.

Groetjes en succes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Hoi Ivana,

Ik zag het vandaag voor het eerst, maar inmiddels heb ik toch maar even gebeld met het kantoor van Feld (voor mij de eerste keer, vond ik eng..stom he).

Ik krijg uiteraard te horen dat ik langs moet gaan bij een dierenarts. Nu zit ik te twijfelen of ik ook langs een "gewone" dierenarts kan gaan vanavond. Maar ik ben bang dat als zo iemand niet echt expert op vogel gebied is hij dan eigenlijk misschien ook niet kan zien wat er echt aan de hand is. Feld kan ik vast en zeker vertrouwen, die heeft hier zoveel vogels geholpen. Dan ben ik ook echt gerustgesteld.

Misschien krijg ik mijn partner zo gek om morgen met me naar Amesfoort te rijden, of zou een dierenarts in de buurt hier toch ook wel oke zijn.


hippysuus

Hier zijn dan eindelijk even een paar foto's, ook om te laten zien hoe Tommy eruit ziet, zoals je ziet oogt ze niet ziek. Ze komt gezellig naar me toe fladderen en bedelt zoals ze dat altijd al deed...of om eten of om knuffels.

Jullie hebben de 2 dames ook al erg lang niet meer gezien, sorry!!