28 april 2024, 21:12:37

Wie wil Xena overnemen?

Gestart door Barbara, 9 augustus 2005, 23:14:29

« vorige - volgende »

Barbara

9 augustus 2005, 23:14:29 Last Edit: 9 augustus 2005, 23:16:28 by Barbara
Hallo, ik doe mijn 2 valkjes waaronder mijn schattige cinnanmon geparelde popje weg omdat mijn vriend zich ontzettend aan het gefluit en geschreeuw van mijn beestjes ergert en ik bovendien een nieuwe hobby heb die ruimte vergt. De ene valk gaat naar mijn moeder, maar die wil er niet 2 bij, dus wie komt voor 15 euro Xena ophalen? Ze is van 10 maart 2004, handtam maar omdat ik haar er weinig uit heb gehaald momenteel niet zo op de mens gericht, dat komt wel weer met wat aandacht. Je kan haar wel overal aaien, dat is heel lief. Ze maakt niet vaak herrie, klappert wel lekker vaak met haar vleugeltjes om een beetje indruk te maken als je de kooi open doet.

Ze mag van mij bij andere valkjes buiten of binnen, liever niet alleen, dan kan ik haar ook wel zelf houden.

Ze is geboren bij Diana uit Koewacht en als die dit leest; zij mag haar gratis af komen halen, dat vind ik wel zo aardig om aan te bieden.





Groetjes,
Barbara

Oh ja, graag reactie via mail, ik weet niet of ik bericht krijg als je op t forum zelf reageert...

Roosje

9 augustus 2005, 23:17:01 #1 Last Edit: 9 augustus 2005, 23:19:30 by Roosje
o, o, verliefd... :-X ik heb ruimte zat, maar helaas kan ik haar niet overnemen, over een week worden al mijn valkjes getest op pbfd omdat er een papegaai komt en dan heeft het niet veel zin als ik er een ongeteste weer bijzet. maar ze is echt heel mooi en ik weet zeker dat je wat voor haar vindt!

trienke



zoetermeer iets te ver weg jammer

groetjes Trienke

Karin

Stuur Daantje anders even een IM, ze is al ff niet meer op het forum geweest. ik zelf wil altijd graag mijn jongen terug als ze niet kunnen blijven. Jammer dat Xena niet een bont popje is, ik zoek er nog één  ;D Een volwassen tamme, is moeilijk te vinden.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mirjam

Wat wil ik haar graag overnemen, maar dat kan niet, mijn moeder vind dat niet goed en ik heb dan een grotere kooi nodig. :(
Veel succes met het vinden van een baasje voor Xena.

Groetjes Mirjam en Elvis

Roosje

oooh...ze woont ook nog zo dichtbij! :-X

Joke

ze is inderdaad mooi maar heb net twee hele lieve valkjes van Karin en wordt dan beetje teveel. Heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje voor je valkje.

Liefs,
Joke

Karin

Ik weet niet of je Xena al kwijt bent, maar ik kreeg net een mailtje van iemand die een popje zocht voor haar eenzame mannetjes valk en ik heb de url van deze topic doorgegeven.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mirandade ruiter

Ons mannetje is zeer eenzaam na het overlijden van zijn vrouwtje, dus zoeken wij een leuke vrouw om hem op te vrolijken.
Wij hebben onze vogels niet in een kooi maar in een grote kas.
Compleet met vogelvriendelijke struiken en alle vliegruimte en natuurlijk een lekker bad.
We wilde eerst een nieuwe kopen maar misschien kunnen we een goed tehuis bieden aan een vogel die het nodig heeft door omstandigheden bijvoorbeeld.
Natuurlijk kunt u haar zelf brengen en kijken waar ze terecht komt.
Ik woon in Leiden en kan haar dus zo ophalen.
Groeten Miranda

Riny

Hallo allemaal
Ik weet via via dat Xena al besproken is.
Groetjes Riny :D :D :D