19 april 2024, 19:57:05

wie kan mij helpen?

Gestart door deniejs, 15 augustus 2005, 12:15:02

« vorige - volgende »

deniejs

hoi mijn  valkje zat net heel raar te hoesten! ik d8 dat het aan het pluisje lag wat in haar neusgaatje zat dus dat haalde ik eruit maar het hield niet op! en nou is het wel gestopt nadat ze wat slijm eruit had gespuugd! maar nu zit ze heel de tijd te kokholsen enzo. Wat kan dit zijn? groetjes denise

Rianne

Oh jee... jouw verschijnselen lijken veel op die uit het andere topic hier. Ik kan je hier niet mee helpen... Ik zou de dierenarts bellen.

deniejs

nou is mijn valkje er weer mee gestopt! heeft het nou wel nut om naar de dierenarts te gaan? groetjes denise

Rianne

Kijk even of het gedrag van je valkje overeen komt met dat uit dit topic: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11964.0.html


deniejs

Ik heb haar nog niet zien eten vandaag en toen ik haar even rond liet vliegen en zo toen kwam ze naast me zitten en toen begon het ! dus ik weet niet of ze het eten uitspuugt na dat ze gegeten heeft en wat ze heeft uitgespuugd was alleen maar slijm! moet ik tog naar de dierenarts gaan nu ze ermee gestopt is? groetjes denise

Martin de Vries

Lijkt wel veel op wat mijn valkje doet. Ik zou als ik jou was toch even met dr. Feld bellen.

Rianne

Hoi, we waren gelijk aan het typen, ik zou hetzelfde zeggen.
Dr Feld's nummer is 033-2864772.

deniejs

Hoe duur is dr feld? of geeft hij gewoon advies? groetjes denise

Martin79

Gewoon even bellen dan krijg je eerst advies van hem.

deniejs


deniejs

Ik heb gebeld en ik ben geadviseerd om het even in de gaten te houden omdat het de eerste keer is dat ze dat heeft gedaan! kan het ook dat ze zich verslikt heeft. maar als het vaker gaat gebeuren moet ik weer even bellen. bedankt ook voor jullie advies! ;)! groetjes denise

Martin79

Had dr Feld  nog gezegd wat het anders kan zijn?


deniejs

neeh maar ik kreeg een assistent aan de telefoon! groetjes denise