11 mei 2025, 23:26:04

Heinrich zit er nog steeds tussen!

Gestart door Roosje, 10 augustus 2005, 21:42:01

« vorige - volgende »

Roosje

zoals jullie misschien al weten heb ik twee verliefde valkjes. Maar nu zit een ander mannetje er elke keer tussen, terwijl er nog een popje 'vrij' is! Die overigens totaal geen interesse toont voor meneer. Elke keer als ze willen wipwappen komt hij erbij. Wat moet ik hier nou mee? Ik zou het leuk vinden als ze misschien ooit een nestje kregen, maar als ze niet kunnen wipwappen gaat dat niet natuurlijk. Ik heb het mannetje al eens apart gezet van het koppel met een ander popje, dit heeft ongeveer een week geduurd, omdat de kooi klein was en ze er allebei niets aan vonden. Maar nu terug in de voilere is het weer hetzelfde liedje. Hij is hier nu bijna 3 weken, en het popje ongeveer 2 weken... Het koppeltje is ook al 2 weken een koppeltje zegmaar....

Tara

Hoi Roosje,

heb het hier ook helaas, wnr er bepaalde koppels paren willen, komt hij er tussen, ik heb het maar zo gelaten, wat werd het gevolg, die man die er tussen kwam heeft met de pop gepaard en ik kreeg specialere mutaties dan dat ik kreeg met de vorige man.

Groetjes, Tara

Roosje

Dat krijg ik hier juist helaas niet, maarja ik laat de natuur zijn gang wel gaan, misschien zijn er wel leuke splitten :) Zolang er geen bloederige gevechten zijn vind ik het eigenlijk wel best. bedankt voor het delen van je ervaring ;)