4 mei 2024, 20:14:33

Nestje van Punky en Minggu

Gestart door Kolkkie, 17 maart 2005, 15:49:11

« vorige - volgende »

Ria

Hallo Mariska,

Na een kleine tussenstop in Zwolle ben ik dan nu thuis met Zanya. Zanya was heel rustig in de auto. Heel stijf tegen de zijkant zat ze door de spijlen te kijken naar mij. Pas in de straat heb ik haar voor het eerst gehoord. Ze zit nu in haar nieuwe kooi maar wil naar de anderen. Ze heeft dat roepje nu inmiddels al een aantal keren gedaan. Misschien toch een man ?

Dank je wel voor weer een mooie lutino. De 6e hier in huis, maar ja gek op geel. Vind Zanya een plaatje.  :-*

Groetjes,
Ria

aad

hoi Mariska

Heb je al ff gesproken ..maar nog ff hier een berichtje !
Onderweg naar huis hoorde ik regelmatig Luuk ..beetje gebrabbel  ;)
En liet neef Rico ff filmpje zien ,en daar staat geluid op ..en gelijk reactie van Luuk ...was gewoon vreemd Lucky doe dat nooit  :)
Touwtje is der zitje denk inmiddels !
enne Thx Mariska  :-*

Groetjes Aad


Gerda

Hoi Mariska,

Wat zal het leeg en stil zijn zonder dat kleine grut!! Maar zoals je zelf ook zei: ze zijn in goede handen, en je kunt ze nog volgen op het forum.
Toch lijkt het me wel moeilijk, maar ja, je kunt ze moeilijk allemaal houden!!

Groetjes Gerda

Kolkkie

Hoi allemaal,

Het is hier idd erg leeg haha.

Het went alweer een beetje. Dat zal denk ik ook wel moeten :P.

Punky en Minggu waren vanmorgen weer aan het wipwappen in de voliere waar alle andere valkjes ook bijzaten.
Die hebben het dus nog steeds hoog in de bol.

Mss dat ik over een paar weken wel een blok ophang.
Dan zijn ze denk ik wel goed hersteld van het nest en dan kan ik het zo uitkienen dat de eitjes pas uitkomen als ik terug kom van vakantie.

Groetjs,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

ha die  Mariska

Luuk begint er aan te wennen langzaam aan ..ik zei gisteren al ik wil te snel ..maar lees en zie maar eens op mijn dagboek gaat denk wel lekker zo ;)
Luuk hoor ik meer dan Lucky denk dat het een echte fluiter wordt ::)

Groetjes Aad

;)

Lin

hey Mariska,

ik had de valkjes van je al in de andere dagboeken gezien. Wat een leeg gevoel is dat he als ze weg zijn. Gelukkig kan je straks weer een nieuw nestje beginnen, ik helaas moet nog wachten. maar wat een goed gevoel zal het je geven dat ze zo gezond zijn en goed terecht gekomen zijn. en je kan ze ook nog volgen via het forum, wat wil je nog meer! en met een volgend nestje ga ik je weer volgen, kijk er al naar uit.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Hoi Maris,

ik zat me vandaag te realiseren dat Calimero ook al 2.5 maand bij me woont.. Ga je weer een nieuw nestje maken met je birdies?

Nog een keer Calimero, hij is in dit topic zo vaak genoemd!


Lin

18 augustus 2005, 19:14:46 #262 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:38:07 by *Marianne*
Ja waar ben je trouwens, wel je eigen dagboek bijhouden hoor!

Groeten, Lin

Verhaal is gesloten omdat er 1 jaar niets meer in is veranderd of geschreven.
Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)