27 april 2024, 15:04:38

Nesha

Gestart door Karin, 4 augustus 2005, 15:24:12

« vorige - volgende »

Karin

4 augustus 2005, 15:24:12 Last Edit: 4 augustus 2005, 15:25:56 by Karin
Degene die Nesha besproken had heeft in overleg met mij het toch maar afgezegt, omdat hun eigen valkje nog niet zo tam is en ze daar nu veel tijd in kunnen steken en ze er dan beter er een wat rustiger jong bij kunnen nemen over een paar maanden. Degene als tweede op de lijst voor Nesha stond kan hem pas over ruim 2 1/2 week ophalen en dat is niet goed voor Nesha. Die moet gewoon zo snel mogelijk naar een nieuw baasje toe die meteen veel tijd in hem kunnen steken zodat hij goed tam wordt. Voor degene die mijn dagboek niet volgen ; Nesha komt uit het koppel dazzle-chico. Ze krijgen schitterende jongen, maar ontzettend druk en bezorgen me grijze haren  ;D Gelukkig trekt dat bij de nieuwe eigenaren snel bij. Zelf heb ik een jong uit hun eerste nest ( willow ) en een grotere knuffel kun je je niet voorstellen. Ook Duncan van Sanne is een grote knuffelkont geworden en Joy's baasjes waren gisteren nog hier om een tweede jong te halen en die is ook supertam geworden. Er moet gewoon even de tijd ingestoken worden. Hij staat sinds hij 4 1/2 week is op de handvoeding ( in de hoop dat hij dan een stuk tammer wordt ) en hij eet nu goed zelfstandig maar snoept nog 2 x daags een paar ml pap mee. Dat doe ik expres om hem goed aan handen te wennen. Hij wil nog niet echt op mijn vinger zitten, maar springt soms wel spontaan op mijn arm tijdens het voer verversen. Het is een bont geparelde man, mag dit weekend al weg, hij heeft van de dierenarts een gezondheidsverklaring gekregen en hij is geringt. Hij kan het beste bij iemand wonen die al tamme valkjes heeft zodat hij goed het gedrag af kan kijken, of bij iemand die eerst Nesha alleen neemt en er over een maand of 2 - 3 een tweede valkje bij neemt. Hij gaat pas weg als ik 100 % tevreden ben met de nieuwe baasjes, anders blijft hij lekker hier  ;D Omdat ik slechte ervaringen heb met advertenties zetten op marktplaats doe ik dat liever niet. En omdat het in het belang van het valkje is dat het zo snel mogelijk een goed tehuis krijgt zet ik hem hier neer. Als iemand interesse heeft mag degene me een IM sturen of me even privé mailen : jadazoozer@lycos.nl ( emailadres van mijn website ). Dit is Nesha :





Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gompie

Hoi Karin,

Wat een heerlijk mannetje, hij is echt prachtig, lekker pittig koppie ook ;D Hopelijk vind je snel een goed baasje voor hem!!

Groetjes Esther
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

Karin

Gisteren nog een foto van Dazzle jr en Nesha gemaakt. Dazzle jr gaat morgenmiddag naar Eefje toe :



Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nesha is net opgehaald door zijn nieuwe baasjes ! Gisterenavond mailde ze me om op de wachtlijst te komen voor de jongen van eind dit jaar en toe ze over Nesha hoorde werden ze helemaal enthousiast  ;D Hij zit nu tot eind dit jaar alleen zodat ze hem goed tam kunnen maken en dan komt er een jong van Jazzy en Dizzy bij ! Ook Dazzle jr is opgehaald, morgen worden Indy en Zazou opgehaald en dan is het weer stil in huis.... Nou ja, op mijn eigen 17 valkjes na natuurlijk  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves