24 april 2024, 20:22:56

Pellet voeding voor mijn valkje Oki

Gestart door okidokie, 14 augustus 2005, 10:45:16

« vorige - volgende »

okidokie

Hallo!

Weet iemand hoe ik aan pellets kan komen voor mijn valkje Oki?
Welk merk kan ik dan als beste kopen?
Wij hebben al verschillende dierenzaken bezocht, maar zonder resultaat. Ik wil overstappen op pellets omdat mijn valkje een spijsverteringsprobleem heeft, pellets kan ze waarschijnlijk makkelijker verteren.

Inger m

Hoi,
Pelletvoeding van Harrisons kun je bestellen via de dierenarts (Nederland). Elke dierenarts kan dit bestellen.

Nutribird kun je bestellen via dierenwinkels of via internet. bv. www.dedierenvriend.nl.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Karin

Misschien is het handig als je even meld waar je woont, misschine dat iemand bij je in de buurt weer waar het verkocht wordt. Overigens verkopen ze op de meeste vogelbeursen / markten ook diverse soorten pellets.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

okidokie

Ik woon in Lekkerkerk (vlakbij Rotterdam) en ben al bij verschillende dierenwinkels in de buurt geweest maar die verkopen alleen pellets voor papegaaien.

Groetjes

Karin

Ben je al in Alexandrium dierensuperland geweest ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

okidokie

Ja hoor, daar ben ik ook geweest.
Morgen ga ik het maar eens bij wat dierenartsen navragen

Groetjes.

Anja + Mark

Hallo allemaal

Wij hebben een dierenwinkel gevonden die pellets van Nurtribird verkoopt. Het viel niet mee want de meeste dierenwinkels hebben het niet en sommige weten niet eens wat het is.
Je kunt het kopen bij
Leo van Ernst Dierenspeciaalzaak
Bosboom Tousskade 18-24
2802 XB Gouda
Een hele nette dierenzaak, vogels zagen er verzorgd uit, ook gaf de verkoper goed advies (+ folder) hoe de vogels aan pellets te laten wennen. Het wordt een gedoe want als ze naar de bakjes gaan om te eten keren ze zich er gelijk vanaf. Maar wij hebben begrepen dat het beter verteerbaar is en aangezien Oki nog steeds problemen heeft met de spijsvertering willen we het toch maar proberen. Ga niet naar
Flora en Fauna Siem van het Hart B.V
Kralingseweg 443
3065 RG Rotterdam
Wat een vreselijk slecht verzorgde winkel, het stinkt er, de dieren worden niet goed verzorgd en de pellet voeding die hij in de winkel heeft staan was maanden over tijd. Heel zielig voor de diertjes die daar zitten. Oki is gelukkig al een stuk beter maar wij hopen dat ze de pelletvoeding toch snel gaat eten
Gr
Anja