16 april 2024, 09:49:32

Mijn valkjes verhuisd.

Gestart door Paul, 13 mei 2003, 07:28:06

« vorige - volgende »

Paul

Hallo allemaal,
Vanavond eindelijk even de moed bij elkaar gezocht en de grotere volliere in elkaar gezet.
De votige was 60x70 en deze 60x100 en nog een stukje hoger.
Hij is in twee delen te splitsen maar ik heb hem nu in een deel zodat ze lekker de ruimte hebben :-)
Ik heb bij deze nu ook een zitstok in de lengte erin zitten zodat ze de kamer in kunnen kijken en daar maken ook een aantal dankbaar gebruik van :-)
Hier even een paar foto's.


Behalve de volliere zijn ze er natuurlijk ook nog elke avond uit dus ruimte hebben ze dan genoeg :-)

Groetjes,  Paul

Chewy

Leuk hoor Paul :).

Ziet er goed uit. Wees er maar trots op :).

Lique

ja paul, die ziet er goed uit zeg. Inderdaad wel erg makkelijk dat je de kooi in 2 delen kan maken.
Ik heb eerder 2 kanaries gehad, beide mannen, en die konden mekaar niet luchten of zien.
Toen hebben we er een kooi voor gekocht, die je ook in 2en kon splitsen. Echt ideaal.
Btw... de kooi is trouwens ook te koop hoor (niet geschikt voor valken, wel kanaries)

demi

ze zitten er mooi bij paul ik heb ze ook in zo`n kooi maar die van jou is iets breder, wel mooie valkjes heb je!
groetjes diana ;D

Mandy

Hoi Paul, :)

Ziet er leuk uit zo, geweldig al die valkjes zo gezellig bij elkaar in hun nieuwe villa! ;D
Het lijkt de familie Knots wel, dus ga nog maar ff aan de slag met een kloddertje roze hier...en een kloddertje roze daar...! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Leuk Paul,

Al die valkjes zo bij elkaar, schitterend...zoek de valken lijkt het wel....ik tel er 7?
hahaha te gek hoor zo een mooie ruime kooi.
Zal alleen met schoonmaken het meeste werk geven, dat ervaar ik tenminste hier zelf met de voliere....je moet soms ff wurmen wil je ergens goed bij kunnen.
Morgen mag ik het weer doen....

Groetjes,
Trudie

demi

ja idd het schoonmaken is het meeste werk gister hebben ze bij de grote schoonmaak gehad!!!
en hoeveel valken ik tel er 8?
groetjes diana

Mandy

 :D En ik tel er 9!
Er zit er vlgs mij ook één achter die sepia verstopt! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Ik tel er ook 9. Je hebt het goed gezien Mandy
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

En niet te vergeten. Het is een toffe kooi. Een id als ik eens op mezelf ga wonen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

P.D.

Ik tel er ook 9, eigenlijk. en ik kan best goed tellen ;D

Paul

15 mei 2003, 06:19:04 #11 Last Edit: 15 mei 2003, 06:19:55 by Paul
Hoi,
Ik denk dat Mandy gelijk heeft dat er nog een achter de Sepia zat  :D
Het moeten er namelijk wel 10 zijn en de andere 5 zitten en andere kooien :-)
Ze hebben wel behoorlijk de ruimte gelukkig en elke dag mogen ze er zeker een aantal uren uit :-)
Ik heb nu voor het eerst een lange zitstok over de hele breedte van de kooi gemaakt en daar zitten ze erg graag op :-)
Het schoonmaken is inderdaad een behoorlijke klus maar altijd makkelijker dan 3 kooien schoon te maken waar ze normaal in zaten want in de vorige kamervoliere was het iets te krap voor 10 valkjes.

Groetjes,  paul