12 mei 2025, 17:16:30

cinnamon geparelde witmasker

Gestart door Yvonne_R, 2 augustus 2005, 23:00:31

« vorige - volgende »

Yvonne_R

Hallo,
Uit een albino pop en een cinnamon geparelde witmasker man heb ik dit jong gekweekt.

Ik denk (lees:  weet zeker) dat dit een cinnamon geparelde witmasker pop is. Alleen ik vind de kleurstelling zo apart, maar wel mooi. Ze is overwegend wit en de parels lijken cinnamon.Is hier een speciale benaming voor misschien?
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

angel310

ik zou het niet weten

maar wat is dat een schoonheid zeg :o
wees er maar zuinig op ;)

groetjes angelique

Bianca

volgens mij is dat dus lacewing.......
maar wie ben ik....
niemand weet het zeker maar wat ik eruit begrijp is dat bij lacewing de parels erg lang zijn en het daardoor lijkt dat ze juist wit met kleur parels zijn in plaats van kleur met witte parels...

Bianca

Ze is wel mmoi hoor! ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Het is een cinnamon geparelde witmasker  ;D Mooi hoor ! :-*
Vind ik één van de mooiste mutaties.

Over lacewing bestaan volgens mij veel verwarring met laced. Als de parels wat lang zijn noemen sommige mensen dat laced. Lacewing is weer heel iets anders, heel onduidelijk te omschrijven. Ik heb het zelf ook altijd verward, had wel ergens een goede foto van de lacewing gevonden en ooit op deze site gezet, maar kan hem niet meer zo één twee drie vinden.... Ik had het van een Belgische site en het leek net watergolf  ;D Overigens zijn zowel laced als lacewing zover ik weet ( nog )  niet erkent in Nederland.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves