27 april 2024, 11:21:04

Zijn vogelartsen altijd zo duur?!

Gestart door Roosje, 2 augustus 2005, 16:59:04

« vorige - volgende »

Roosje

Oh dat is dat is precies wat ik verwacht van een vogelarts voor mijn valkjes! Ik ga de volgende keer ook zeker naar haar toe, omdat ik er al veel positieve dingen over heb gehoord, dan maar een stukje rijden! Beter dan mijn valkje zo te laten behandelen als wat is gebeurd. Bedankt voor de adviezen!

Karina

Citaat van: SuzanneS op  7 augustus 2005, 10:37:41
Ik ben laatst ook bij een vogelarts in den haag geweest, nou daar ga ik nooit meer naartoe!! Naderhand ook geen goede verhalen van diegene gehoord dus die kant ga ik nooit meer uit.


Hoi Suzanne,

Even een vraagje.
Was dat de kliniek van dr Palgi? Was dat dr Palgi aan Het Zicht in Den Haag? Er zijn namelijk meer klachten over hem.   


Karina

26 oktober 2005, 18:33:26 #18 Last Edit: 26 oktober 2005, 22:39:55 by Karina
-edit-
ik zie mijn vergissing door Roosje en Suzanne met elkaar te verwarren. 

-nogmaals edit-  ;D
ik zie dat je al schreef dat je niet helemaal tevreden was.

Er zijn meer mensen met klachten over dr Palgi...

Roosje

Ja dat hoop ik toch, anders zou iedereen zijn dier slecht laten behandelen voor een idioot hoge prijs. Mijn oom heeft ook problemen met hem gehad met zijn paarden...Zo iemand moet toch geen kliniek kunnen hebben >:(

Karina

28 oktober 2005, 23:31:50 #20 Last Edit: 28 oktober 2005, 23:34:06 by Karina
Citaat van: Roosje op 27 oktober 2005, 19:03:55
Ja dat hoop ik toch, anders zou iedereen zijn dier slecht laten behandelen voor een idioot hoge prijs. Mijn oom heeft ook problemen met hem gehad met zijn paarden...Zo iemand moet toch geen kliniek kunnen hebben >:(