27 april 2024, 11:21:04

Zijn vogelartsen altijd zo duur?!

Gestart door Roosje, 2 augustus 2005, 16:59:04

« vorige - volgende »

Roosje

Oh dat is dat is precies wat ik verwacht van een vogelarts voor mijn valkjes! Ik ga de volgende keer ook zeker naar haar toe, omdat ik er al veel positieve dingen over heb gehoord, dan maar een stukje rijden! Beter dan mijn valkje zo te laten behandelen als wat is gebeurd. Bedankt voor de adviezen!

Karina

Citaat van: SuzanneS op  7 augustus 2005, 10:37:41
Ik ben laatst ook bij een vogelarts in den haag geweest, nou daar ga ik nooit meer naartoe!! Naderhand ook geen goede verhalen van diegene gehoord dus die kant ga ik nooit meer uit.


Hoi Suzanne,

Even een vraagje.
Was dat de kliniek van dr Palgi? Was dat dr Palgi aan Het Zicht in Den Haag? Er zijn namelijk meer klachten over hem.   


Karina

26 oktober 2005, 18:33:26 #18 Last Edit: 26 oktober 2005, 22:39:55 by Karina
-edit-
ik zie mijn vergissing door Roosje en Suzanne met elkaar te verwarren. 

-nogmaals edit-  ;D
ik zie dat je al schreef dat je niet helemaal tevreden was.

Er zijn meer mensen met klachten over dr Palgi...

Roosje

Ja dat hoop ik toch, anders zou iedereen zijn dier slecht laten behandelen voor een idioot hoge prijs. Mijn oom heeft ook problemen met hem gehad met zijn paarden...Zo iemand moet toch geen kliniek kunnen hebben >:(

Karina

28 oktober 2005, 23:31:50 #20 Last Edit: 28 oktober 2005, 23:34:06 by Karina
Citaat van: Roosje op 27 oktober 2005, 19:03:55
Ja dat hoop ik toch, anders zou iedereen zijn dier slecht laten behandelen voor een idioot hoge prijs. Mijn oom heeft ook problemen met hem gehad met zijn paarden...Zo iemand moet toch geen kliniek kunnen hebben >:(


Dat vind ik ook. Het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt want op deze manier worden alleen maar argeloze parkieteneigenaren de dupe. We moeten voorkomen dat arme parkietjes ooit nog in zijn handen komen. Ik zeg niet dat hij altijd alles fout doet, alleen dat er teveel klachten zijn over deze dierenarts om daar zomaar aan voorbij te blijven gaan. 

Ik ga dit weekend contact zoeken met iemand die ook gedupeerd is door hem (zijn parkietje ging dood binnen een uur nadat dat parkietje door Palgi was aangepakt) en we gaan kijken wat we kunnen doen. Wat ik wil doen is alle klachten verzamelen. Samen staan we sterker dan alleen. Binnenkort zal ik hiertoe een oproep doen op het forum en andere parkietenfora. We kunnen dit niet zomaar laten doorgaan.

Ik hoop dat jij ook zult meedoen en je klacht bij ons melden.  :)
Wat ik wil is nog meer dierenleed (en daarmee eigenarenleed) voorkomen. Heb je nog gepraat met Palgi over die rekening en over zijn aanpak van je valkje?

Roosje

29 oktober 2005, 21:59:16 #21 Last Edit: 29 oktober 2005, 22:03:12 by Roosje
Ik heb wel nog gebeld over de rekening, hij was daarmee heel kortaf en klonk geirriteerd, dus ik ben over de behandeling van ons valkje, en onszelf al niet meer begonnen. Maar ik lever mijn klacht maar al te graag schriftelijk bij jullie in. Kan ik het ergens naartoe mailen? Het zal wel een weekje duren voordat ik het af heb, want ik ben erg druk maar ik werk graag mee.

Ik verbaas me niet eens dat dat parkietje het niet heeft overleefd, aangezien hij alles wat wild doet meteen in een koker onder narcose brengt (waarvan hij ons niet eens heeft gemeld dat het vaak gebeurt dat parkieten daar niet meer uit komen!) En bij ons was vooral de assistente onhandig. Mijn valkje heeft die mensen wel lekker hard gebeten gnagna :(

Karina

Citaat van: Roosje op 29 oktober 2005, 21:59:16
Ik heb wel nog gebeld over de rekening, hij was daarmee heel kortaf en klonk geirriteerd, dus ik ben over de behandeling van ons valkje, en onszelf al niet meer begonnen. Maar ik lever mijn klacht maar al te graag schriftelijk bij jullie in. Kan ik het ergens naartoe mailen? Het zal wel een weekje duren voordat ik het af heb, want ik ben erg druk maar ik werk graag mee.


Thanks! 
Ik heb het Veterinair Tuchtcollege gebeld en zij zeiden dat klachten alleen individueel behandeld kunnen worden.  :( Zij hebben waarschijnlijk ook niet zoiets eerder gehad, waarbij er zoveel gedupeerden zijn van één dierenarts die samen één megaklacht willen indienen. Misschien kunnen we wel de individuele klachten op dezelfde dag gebundeld indienen?    

Je kunt een klachtenformulier en de brochure (gratis) bestellen bij het Veterinair Tuchtcollege, tel.nr. 070-378 65 00. De klachtenprocedure bij het Tuchtcollege is ook gratis.

Ik heb nog wel een aantal dingen te melden i.v.m. Palgi, zie je pm.  ;)