21 juli 2025, 16:42:50

de nesten van biggles en sparky

Gestart door moonwitch (diana), 11 mei 2003, 21:31:30

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

ok als het gelukt is is er nu een foto van m'n oudste zoon met het eerste nestje van biggles en sparky
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Natanella

:)Wat ontzettend leuk toch, die foto`s. Ik heb stiekum al een beetje rond gekeken in de tuin... We zijn hem momenteel toch opnieuw aan het inrichten. Maar over een voliere houd ik nog maar even mijn mond. Misschien toch eerst een digitale camera. Volgens mij ook iets wat bij het houden van valkparkieten hoort, gezien de vele (leuke, ontroerende, grappige) foto`s op de site!
En hoogst waarschijnlijk is mijn man daar al een stuk enthousiaster over. Al is hij wel ook vol verwachting naar ons toekomstig valkparkietje hoor, Natanella

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi DIana,
Je zoon komt kanden tekort aan de jongen hahaha. Maar het ziet er ook altijd zo leuk uit. en op deze manier worden ze het tamst. Lekker bij de mensen zitten. Zo krijgen ze er geen angst voor.
[/shadow]

moonwitch (diana)

hier is een foto van de buiten voliere.
zoals je kunt zien is hij in 2 delen
voorste deel voor de valken en achterste voor de barnardparkieten
R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

foto's zijn wel erg groot
hier is er een van het laatste nestje
R.I.P. Boomer 15-11-06

daan

Hoi Moonwitch,

het ziet er allemaal mooi uit ook je buitenvoliere en inderdaad ja je zoon komt handen tekort !!!!!! :) :) En wat zijn die jongen lief he, zo schattig om te zien succes verder ermee.

Groetjes Danielle

Stijn dc

hello

alvast gefeliciteerd met je eerste nestje en ook evenveel succes toegewenst met je tweede nestje

byeeee

Paul

Hoi DIana,
Een erg leuke foto van die 5 kleintjes bij je zoon :-)
Ze zijn al behoorlijk gegroeid nu zeg ze zijn al bijna volwassen zowat :-)
De Volliere ziet er ook heel goed uit daar hebben de valkjes wel de ruimte in zo te zien :-)

Groetjes,  Paul

moonwitch (diana)

hoi Paul
Die foto van mijn zoon met de valkjes, dat was het eerste nest van biggles en sparky. Die zijn inderdaad al groot 9 weken  nu. Het nest blok met 6 jongen is nu een week oud vandaag. Daar zitten nog 2 eitjes bij maar ik denk niet dat dat nog wat wordt ( die eitjes). Van het eerste nest heb ik nog 3 jongen thuis zitten en 2 zitten er bij mijn buurvrouw. Dit laatste nestje met 6 jongen wordt ook weer heel goed verzorgd door biggles en sparky.
groetjes moonwitch
R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

hier is nog een foto van buffy een van de eerste jongen van biggles en sparky. buffy is nu 9 weken oud
R.I.P. Boomer 15-11-06

Natanella

Hoi Moonwitch, wat een prachtige voliëre. Hebben jullie die zelf gemaakt? Of koop je zo iets kant en klaar? Ook ben ik nieuwsgierig of er ook in de winter bijverwarmd moet worden. Of zijn valkparkieten gehard genoeg voor Nederlandse winters buiten?

moonwitch (diana)

hoi natannela

De voliere is door een vriend van ons gebouwd, die volieres bouwt en we hebben er wel voor moeten betalen.
De valken zijn in princiepe winterhard, maar ze hebben ook een binnenhok in de schuur. zoals je op de deze foto kunt zien is dit het binnenhok.
Groetjes moonwitch
R.I.P. Boomer 15-11-06

Natanella

Bedankt voor je reaktie. Eigenlijk weet ik nog bar weinig van valkparkieten en het kweken. Ben hier echt op een andere planeet terecht gekomen hoor! :D Maar wel ontzettend leuk en leerzaam. En vooral ook zeer verslavend. Moet me soms beheersen om niet de hele dag te kijken of er nog nieuwe dingen en onderwerpen bij gekomen zijn. Ook lijkt het me leuk om tzt zelf foto`s te kunnen laten zien!
Natanella

moonwitch (diana)

hier is een foto van het 2e nestje van biggles en sparky genomen op 18-5-03
R.I.P. Boomer 15-11-06

Kolkkie

Wat een schatjes. Jammer dat ik geen jongen krijg. Ik mis heel wat zo te zien.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006