22 juli 2025, 16:35:04

de nesten van biggles en sparky

Gestart door moonwitch (diana), 11 mei 2003, 21:31:30

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi stijn

Als alles net zo goed gaat als met de eerste 2 nesten kom er vast een dagboek nr 3.
En bedankt voor je reaktie.
En als het mee zit krijg ik over ongeveer een week het roodrugparkietpopje, die is dan 6 weken oud.
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello

jeeeej, kleine roodruggen!!
ik vind die toch zo schattig he, even schattig als kleine valkjes!!
hopelijk heb je volgend jaar zelf een nestje!
welke kleur zijn jouw roodruggen??
zelf heb ik eeen wildkleur pop, en een gele split man!
mijn twee jongen zijn: een gele man en een lutino pop!!

SDC:D

Sparkle

Hallo Diana!!!

Nou met SParkle gaat het super goed! Hij komt al uit zichzelf naar mij toe vliegen, hij eet heel goed en hij drinkt vaak uit mijn glas water! Hij is super nieuwsgierig en hoe drukker hoe leuker hij het vind in huis!!
Ik ben zo blij met sparkletje iedereen vind hem ook mooi en lief!!!
NOu kom snel ook een keer bij mij kijken he!! Ik zit nu in de nacht. Ik kom in het weekend wel even langs!!

Groetjes van Suzanne en Sparkle!!!!!!

moonwitch (diana)

hoi suzanne

Ik ben blij dat het goed gaat met sparkle, en ik kom zeker een keer kijken. Maar je weet dat ik niet zo'n held ben, anders was ik al lang langs gekomen. Misschien als jij het weekend kom, loop ik met je mee, dan is de drempel niet zo hoog  ;).
De 2 lutino's zitten nu in de voliere en twinkle zit nu binnen bij boomer en bobby.
En nog iets biggles heeft 26-6 het 5de eitje gelegd en wat ik zo kan zien zijn er 3 bevrucht. Dus als je belangstelling heb blijf komen dan kun je de kuikens vanaf de eerste dag meemaken.
Nou een rustige nachtdienst en tot het weekend.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Sparkle

Hai DIana,
Oooooo wat leuk dat de twee lutino's buiten zitten! Nou ik ben benieuwd hoe dat zal gaan!!! En ook leuk voor twinkel dat hij/zij naar binnen is, gezellig bij Bobby en Boomer. Is bobby twnikel ook aan het versieren??? Hahaha net zoals toen bij sparkle!
Ja ik kom zeker langs van het weekend en ik zou het heel leuk vinden als je dan mee loopt! Ik snap het heel goed hoor!
Echt leuk dat er al 5 eitjes zijn!!! Echt spannend ook!
Vandaag toen ik uit bed kwam was sparkle heel hard aan het heen en weer lopen in zijn kooi, hij wilde er graag uit. Toen ik zijn kooi open deed vloog hij direct naar me toe!
En arjan... die is helemaal voor sparkle gevallen hoor! Vanmiddag vloog hij voor het eerst ook naar arjan toe!! En hij vond het helemaal geweldig!!!
Nou tot zaterdag en vandaag een prettige dag! (bijna vakantie toch??)

Groetjes Sparkle, Arjan en Suzanne

moonwitch (diana)

hoi allemaal

ben net bij suzanne geweest, om te kijken hoe het met sparkle ging. Nou met sparkle gaat het super, hij is echt al heel tam. Heb nog een paar foto's gemaakt maar die volgen nog.
Verder gaat het ook goed met het 3de nest van biggles en sparky. Wat ik zo kon zien zijn alle eitjes bevrucht. Joepie.
Er is vandaag geen eitje bij gekomen dus ik denk dat het bij 5 eitjes blijft, en dat is ook wel genoeg voor een 3de nest.
Ik hou jullie op de hoogte, tenminste als er nog belangstelling is natuurlijk.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Paul

Hoi Diana,
Natuurlijk is er belangstelling voor :-)
Ik lees het altijd hoor maar reageer niet zo vaak op de meeste dagboeken omdat het dan eigenlijk geen dagboek meer is maar meer een praatboek :-)
Nou maar hopen dat alle 5 eitjes uit zullen komen.
Succes met je nestje.

Groetjes, Paul

moonwitch (diana)

hoi paul

bedankt voor je reaktie, ik denk dat het een stukje onzekerheid van mijn kant is. Dus neem me niet kwalijk :-[.
En ik wil een ieder op de hoogte houden, net zoals ik met veel plezier de dagboeken en verhalen van anderen leest, en ook ik geef niet altijd een reaktie op verhalen of dagboeken van een ander maar ik lees ze wel. En paul je hebt gelijk anders wordt het een praatboek en geen dagboek.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Tara

Diana ;D

Haha, ja ik weet wel wat je bedoelt hoor, ik heb het ook graag als men reageert op mijn dagboeken, maar mijne lezen ze ook niet zo veel hoor, en als we dan nog over reageren moeten spreken, er zijn trouwe reageerders zoals de Diana's enzo :D, maar lezen is het belangrijkste :). Maar het is natuurlijk leuk om complimentjes te krijgen ;D.

Groetjes, Tara

Marianne

Hallo,

Ik lees ook elke dag het hele forum, dus ook alle dagboeken.
Ik weet alleen vaak niet wat ik moet schrijven maar het lezen van de dagboeken vind ik erg leuk. Ik denk er over om er zelf ook een te gaan beginnen maar dan wil ik eerst nog even uitvogelen hoe de digitale camera werkt en het verkleinen van de foto's. Jullie zien het vanzelf wel als ik zover ben.

Ga in ieder geval door met het schrijven in je dagboek want ik vind het toppie. ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

demi

hoi diana b

niet stoppen hoor met je dagboek ik lees hem altijd trouw!!
vindt het altijd leuk om te lezen!!

he knuf van deze diana

diana w :-*

Mandy

Ik vind het ook altijd leuk om ze te lezen hoor, maar ook ik reageer niet altijd. ::)
Ik vind het ook leuk om zelf een dagboek bij te houden en het is leuk als mensen met je meeleven of iets laten horen.
Nou dat doe ik dan bij deze ook weer bij jou. :)
Leuk dat het derde nestje ook weer goed gaat, en al 3 van de 5 eieren bevrucht is ook mooi. Hopelijk blijven ze goed broeden en zorgen ze straks goed voor hun kroost! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

hoi allemaal

bedankt voor jullie reaktie :-*.
IK blijf lekker door gaan met mijn dagboek.
Met alle valkjes gaat het goed. De 2 lutino valkjes die ik in de voliere heb gedaan zijn al aardig gewend. Alleen heb ik nog niet voor alle valkjes een naam bedacht (best moeilijk), ik wil een naam die bij hun past en dat betekend goed observeren en kijken naar hun specifieke eigenschappen. Een van de grijze valkjes is echt een fluiter dus moet er iets in zijn naam zitten die daar naar verwijst. Iemand suggesties??
Het is echt leuk om naar de capriolen van de valkjes te kijken.
Nog ff iets anders laatst was ik in de dierenwinkel om voer voor de degoes te halen en ik vertelde dat ik jonge valkjes had. Nou dacht zij van de dierenwinkel dat ik het over wilde valken had inplaats van valkparkieten. Jaja zo zie je maar weer dat je hier  vaak over valkjes praat in plaats van valkparkieten, en dat je het heel snel over neemt en anderen begrijpen je dan niet meer. ;D Die denken op z'n minst dat je aan het broeden bent met wilde valken.
R.I.P. Boomer 15-11-06

Speedy

Wat dacht je van Whistler?
Een naam die ik ook nog niet eerder gehoord heb...

Ik moet stoppen met verzinnen, want straks heb ik zelf geen naam meer over voor mijn aankomende valkjes. :D :D :D :D
Nee hoor, geintje.

Groetjes,
Trudie

Ellen

Jaja Diane ................. :D
Wilde valkjes in hartje Nederland.....hahaha......
Ik zie die geest al gaan van die winkeljuffrouw....

Leuk hoor om je dagboekverhalen te lezen, gewoon
doorgaan, ook al reageren we niet allemaal meteen.

Groetjes Ellen.