7 mei 2025, 22:04:32

de nesten van biggles en sparky

Gestart door moonwitch (diana), 11 mei 2003, 21:31:30

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi allemaal

Ik had er op gehoopt dat het kwarteltje op de eitjes zou gaan broeden. Maar dat doet ze niet echt :(, en een broedmachine heb ik niet. Misschien moet ik ze mee nemen naar zwolle en dan aan Coby geven die heeft volgens mij al vaker kwartel eitjes uitgebroed in de broedmachine. :D
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Speedy

Hoi Diana,

Zou je de eitjes onder je dekbed kunnen leggen, aan het voeten eind?
 :D :D :D Het gaat toch alleen maar om de warmte...nou daar is het wel warm hoor.... hihihi...laat me weten of het lukt...als je 's morgens wakker wordt en je voelt iets aan je voeten kriebelen....  Geintjuhhhhhh

;D ;D

Trudie

moonwitch (diana)

7 oktober 2003, 02:01:25 #272 Last Edit: 7 oktober 2003, 02:02:30 by moonwitch
hallo allemaal

Hier zijn dan mijn nieuwe aanwinsten die ik in zwolle hebt gekocht.
Ik had 3 bonte valkjes waarvan een cinamon een met heel veel geel en een grijs,

Dat zijn dus de 3 bonte valkjes, dan had ik ook nog 2 geparelde valkjes waarschijnlijk 1 cinamon witmasker  gepareld en de ander witmasker gepareld

Dan had ik nog een cinamon witmasker en een pop witmasker

Van de witmasker pop heb ik geen aparte foto.
Ik heb alleen nog een foto van bijna alle valkjes bij elkaar.

Dat was het dan.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Stijn dc

hello

je hbet er weer 7 prachtexemplaren bij!
hoeveel heb je er nu in totaal? een schattige foto naast dat kwarteltje!:D
hebben ze allemaal een naam,lijkt me moeilijk om te verzinnen, laat staan om te onthouden ;D

SDc;D

Ellen

Jeetje Diana, ze zijn allemaal weer bloedmooi.
Ik merk wel dat ikzelf de "bonte" toch wel keuze
1 zou vinden. Ik vind ze elke keer weer heel apart.
Veel plezier ermee zou ik zo zeggen.
En dat zal volgens mij wel lukken. Het zijn weer
mooie foto's geworden.

Groetjes Ellen.

Mandy

Toe maar! ;D
Wat een prachtvalken zeg! :P
Ze zijn allemaal erg mooi hoor. :P
Heel leuk ook, zo'n bonte boel qua valken bij elkaar.
Dat wilde ik ook graag, van alles wat, en dat is op de lutino na, aardig gelukt. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

hoi stij en ellen
Ja ik ben erg blij met m'n nieuwe exemplaren. En stijn ik heb er nu 18 in de voliere en 2 binnen, dat is valkjes. Dan heb ik nog een koppeltje roodruggen en een koppel barnardparkieten en nog 2 grijze roodstaart papegaaien, een van bijna 9 weken en een is al ouder maar de leeftijd weet ik niet precies.

Hoi mandy

Ik mis nog een albino en een witmasker bont dan heb ik bijna alle mutaties.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

daan

Hi Diana,

Zo heee jij bent lekekr geslaagd op de markt van Zwolle.
Je hebt er een hoop mooie bij gekocht.
Ik heb ook een bonte mooi zijn he.
En ik heb ook de bonte witmasker. Was die niet te koop op de markt, of wil je niet?
Veel succes ik lees al het is bij jou ook een lekkere beestenboel. hahahah

Groetjes daan

moonwitch (diana)

hoi daan

Ja ik wou wel een bonte witmasker maar bij de een was een duitser me voor en bij de ander was het dier zo mager dat diegeen met wie ik mee was het afraadde om die te kopen. En verder heb ik niet zoveel bonte witmasker meer gezien voor een redelijke prijs.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

hoi allemaal

Ondanks al die ellende bij vele van jullie, wil ik toch een paar grappige foto's plaatsen.
Dit zijn stinky en boomer. terwijl ik stinky aan het voeden was.

en boomer pikt stinky schoon.

en hier is nog een foto van onze nieuwste aanwinst. Weliswaar geen valkparkiet maar een goudvink. Maar even brutaal en vrij als een valk, alleen mis ik het knuffelen, maar hij kom wel bij je zitten.

Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Ellen

31 oktober 2003, 02:15:29 #280 Last Edit: 31 oktober 2003, 02:16:36 by Ellen
Hartverwarmend die foto's van Boomer en Stinky.
Lief hoor zoals ze daar zitten.
Wat leuk dat je er een goudvinkje bij hebt genomen?
Hoe komt dat zo?

Groetjes Ellen.

Mandy

Wat een leuke foto's Diana! ;D
Helaas heeft Chico hier de valkjes nooit zo leuk gevonden en Paco helaas ook niet. Ook al zijn ze als jonkies bij elkaar gekomen, ze moest er gewoon niets van hebben. :-/
Maar leuk dat dat nu nog wel zo is bij jou en hopelijk ook blijft, zou leuk zijn. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

mooie foto's van stinkie en boomer!
is het een noorse of een europese goudvink, maakt wel niet veel uit wnat ze zien er bijna hetzelfde uit en ze zijn even mooi!
prachtige vogels, alleen jammer dat ze zo duur zijn.

sDC:D

moonwitch (diana)

hoi allemaal

Het was zo dat de (noorse) goudvink bij mijn broer tegen het raam was gevlogen. Deze goudvink had een ringetje om zijn poot van dit jaar. Waarschijnlijk is hij ontsnapt uit een voliere ergens.
Mijn broer heeft wel geprobeerd de eigenaar te achterhalen, maar dat was niet gelukt. Mijn broer had het goudvinkje in een kooitje thuis maar mijn schoonzuster houd niet zo van vogels dus dat vogeltje kwam nooit uit zijn kooi. Eigenlijk was het de bedoeling dat de goudvink de voliere in zou gaan, maar aangezien hij al een tijdje binnen zat en de temperaturen al aardig gedaald waren hebben we hem binnen gehouden. Eerst in een valkparkieten kooi en daarna los in huis. Nu vliegt hij door het huis en slaap bij de papegaaien in de kooi en dit gaat hartstikke goed. Hij vliegt er zelf in en uit en ook vlieg hij regelmatig in de kooi van de valken. Het is echt een brutaaltje en best een grappig vogeltje.
Was hij niet bij mijn broer tegen het raam gevlogen dan hadden we er nooit een gehad, maar we kunnen hem nu al niet meer missen, het gaat echt goed tussen alle vogels.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Stijn dc

hello

een geluk bij een ongeluk dan!
wel jammer voor de eigenaar dat ie nu zen vogeltje kwijt is, maar nu heb jij er toch weer eentje bij.
goed dat ie zich op zen gemak voelt.

SDC:D