21 mei 2025, 13:40:48

Transportbox

Gestart door Carin, 28 juli 2005, 19:19:48

« vorige - volgende »

Carin

hallo allemaal,

Aanstaande maandag is er bij de Lidl een transportbox voor kleine huisdieren in de aanbieding. (staan nu op de site van Lidl) Zijn deze ook geschikt voor valkjes?

Bianca

deze wordt door meerdere mensen hier op het forum gebruikt dus dat is geen probleem lijkt me...

Bianca

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20050801.index

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Brede W

Hoi Caat,
zelf gebruik ik dat andere type transportbox (van 19 euro) en die bevalt prima. Daar hang ik dan een zitstokje in en twee voerbakjes.  Ik denk, dat je zeker voor de wat langere transporten (dat ze ook onderweg moeten drinken en eten)meer aan de grotere zult hebben, maar voor korte stukjes zal die kleine ook wel gaan!

Groetjes,
Wendy

Carin

Ok.. Dan ga ik maandag naar de Lidl.. Zo'n transportbox is nooit weg! ;D

Marlot

ik heb ook zo een transportboxje en me vogels vinden het niet eens erg om er in te zitten.  :D

tommy

hoi

Ik zou de kleine nemen.
Ik reis wel eens 2 uur met me vogels in de kleine en dat heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik heb 1 keer de mand van de poes gebruikt ( die grote dus )  en daar stak me valkje steeds zijn kop door die grote gaten. Met gevolg vogel over de rooie koppie met zachte dwang terug duwen.
Dus die gebruik ik nooit meer.
In die kleine leg ik een trosgierst stengel en ik stop om het uur om hem of haar een beetje te laten drinken.
dat gaat prima.

Grt Annemieke

rico

Wij hebben dit weekend al twee valkjes moeten vervoeren en zijn toen snel in de dierenwinkel zo'n transportbox wezen kopen en wij betaalden er euro 8.95 voor! Bij lidl is hij morgen euro 9.95. Wij hadden een aardig maatje we hebben er 2 valkjes in vervoerd en er was nog ruimte over. Dus pas op dat je niet te veel betaald

Carin

Ik heb de transportbox gekocht voor 9.99 euro.
Het merk is Ferplast en je hebt hem zo in elkaar!

Christine

Ik ga er toch dit weekend één halen bij de dierenwinkel ik heb op de belgische site van lidl gekeken en daar zijn ze alleen in het groot

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**