19 april 2024, 11:31:37

Gezinsuitbreiding

Gestart door rico, 31 juli 2005, 20:38:12

« vorige - volgende »

rico

Vorig jaar oktober hebben wij onze Rico gekocht in de dierenwinkel. Echt een gelukstreffer, na een dagje rust stapte hij de dag erna al op de hand van mijn man. Hij begon ook snel te praten en wil heel graag met ons kroelen. Begin dit jaar hebben we in dezelfde dierenwinkel een maatje voor onze rico gekocht, dit is onze Cody. Helaas Cody is bang voor ons, maar dat mag de pret niet drukken, het is een maatje voor Rico en ze kunnen het samen aardig vinden. Geen dikke vrienden maar zonder elkaar gaat het ook niet...Nu wilden we al heel lang toch nog wat valkjes erbij hebben. We hebben ergens in mei een mooie kamervoliere gekocht waar onze valkjes erg blij mee waren....we hebben bij Bianca een valkje besteld dat nu ca. 3 weken oud is....en we hadden bij een kweker in Enschede een lutino besteld die wij eind augustus verwachtten.....tot we een berichtje kregen afgelopen vrijdag dat we een lutino konden komen uitzoeken! Dus wij zijn afgelopen zaterdag naar Enschede geweest en hebben daar uit vele valkjes een lutino gekozen...dit is onze Woody, maar de kweker had ook nog een mooie en lieve Albino te koop. Toen deze lekker op mijn hand zat smolt mijn hart en heb ik mijn man lief aangekeken...we wilden geen 5 valkjes maar 4, maar dit valkje kon ik niet laten gaan...en gelukkig is mijn man net zo gek als ik...dus nu hebben we ook nog Snowy. Ik ben blij dat we er 2 genomen hebben, het was een eind rijden uit Enschede naar Gouda en zo hadden ze een beetje steun aan elkaar en nu ook hier in huis nog....nu wachten we nog op ons laatste (?) vriendje Misty die nu nog in goede handen in!

Bianca

hey deze ken ik.........toch?
whahhahahahaha, het verhaal komt me wel heeeeeeeeeeel bekend voor  ;)
en als het goed is komt misty straks bij mij vandaan.......

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.