6 mei 2025, 09:38:44

vakantie gaan

Gestart door mitchell, 12 mei 2003, 03:06:53

« vorige - volgende »

mitchell

toen ik nog een parkiet had bracht ik die naar mijn oma zonder dat ie heimwee kreeg.
Maar met mijn valk heb ik een veel "sterkere band".
Onbekende personen vindt ie 'je van het'.
En ben bang dat ie het niet fijn zal vinden als ie twee weken bij vreemden moet zijn.(heimwee,niet eten,boos zijn als ik terugkom)

Zal dit allemaal wel meevallen of zijn er dingen om dit te voorkomen.
mvg. Mitchell

Paul

Hoi Mitchell,
Toen ik nog 1 valkje had ging die tijdens vakantie altijd bij goeie vrienden logeren en dat ging best wel goed.
Alleen na het ophalen moest ie toch altijd weer even wennen.
Het was net of ie zich veraden voelde omdat ie twee weken ons niet gezien had.
Na een dag was ie meestal weer helemaal de oude :-)
Maar nu ik er wat meer heb denk ik dat we gewoon niet meer op vakantie gaan.

Groetjes,  Paul

Kolkkie

Hoi Mitchell,

Als ik met vakantie ben zorgt mijn oma voor ze. Ze zijn dan nog wel thuis. Mijn oma komt langs. Als ik dan terug kom zijn ze helemaal door het dolle heen. Coco zit dan zo een uur te fluiten tegen je alsof hij bij moet praten. Dus ik heb er geen last van dat ze heimwee of boos zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi,

Zelf gaan wij ook niet op vakantie, maar ik ben ervan overtuigd, dat het niet te doen is om 11 valkjes zomaar ergens heen te brengen. Of dat er iemand 2 of 3 x per dag langs komt, om ze goed te verzorgen, en te lanten vliegen.
Ik ben er altijd bang voor, voor wat ik trug krijg, als ik weer kom van vakantie.

Maar nu gaan we lekker gewoon dagjes weg. Net zo gezellig, en je zorgt ook nog zelf voor je valkjes.

Marianne

Hoi,

Mijn vorige valk had ik al toen ik nog thuis woonde bij mijn ouders. Als het dan vakantie was en hij weer naar mijn ouders ging was het een feest van herkenning.( Hij mocht 14 jaar worden.)
Hoe het dit jaar zal gaan met mijn drietal weet ik niet maar ik weet wel dat ze bij mijn ouders in zeer goede handen zijn en ga dus onbezorgd op vakantie.

Succes met je valkje als je op vakantie gaat !

Groetjes marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!