HELP A.U.B VERKOUDEN VALKPARKIET

Gestart door Milad, 28 juli 2005, 15:02:52

« vorige - volgende »

Inger m

Hoi,
Het maakt ws weinig uit wat ik zeg. Qua prijs betaal je in de dierenwinkel niet zo veel minder voor mindere kwaliteitsmedicijnen, dan wanneer je naar de dierenarts gaat en daar medicijnen haalt, die sterker zijn en daardoor mogelijk ook beter werken.

Van druivesuiker krijgen valkparkieten geen extra weerstand. Het geefgt direct energie (net als bij mensen) en is daarom in beperkte mate geschikt voor zieke vogels.

Hoi Milad,
Vervelend dat je in deze situatie bent gekomen. Echter mogelijk zou je met een dierenarts een regeling kunnen treffen dat je later betaald of in termijnen. Hou de vogel eerst maar goed in de gaten en hopen dat het beter gaat.
(Waarom rij je voor vogel anuit Amsterdam naar Maastricht? Dat lijkt mij wel een enorme afstand voor een vogel?)

Sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Milad

Hoi inger...
Nou ik ben naar maastricht gereden omdat ik mijn eerste valkparkiet ook via marktplaats had gevonden in maastricht het ging niet om de prijs heb er 50 euro voor betaald.. maar om de garanties die de man gaf..als mijne ziek word en overlijd of niet tam zou worden zou ik een nieuwe gratis bij hem mogen halen ik heb hem ook gebeld en hem uitgelegd dat hij mogenlijk ziek is...en hij vertelde mij dat ik zo een nieuwe voor niks mag komen ophalen maar ik ben echt gewend aan mijn eigen valkje...
ik bedank jullie allemaal voor de hulp
groetjes
Milad

trienke

hoe gaat het nu met je valkje?

groetjes Trienke

Milad

:)Ik heb het gevoel dat het al wat beter met hem gaat maar tis pas een dag later ik gha nu ook wat druivensuiker halen zodat ik dat ook door zijn water kan mengen..voor de smaak..:)ik denk dat mijn schatje wel snel gaat genezen..
Groetjes..

Gompie

Hoi Milad,

Wat een ontzettend vervelende situatie zeg :(
Misschien kun je inderdaad proberen wat Inger M voorstelde, probeer een betalingsregeling te treffen met je DA. Denk dat de meeste DA's daar wel toe bereid zijn. Kennisje van me zat ook keer erg krap, maar haar kat moest naar Da en zij kon ook betalingsregeling treffen werd totaal niet moeilijk over gedaan! Gewoon proberen nee heb je ja kun je krijgen ;)
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen met je valkje, hopelijk knapt ie snel weer op!!
Sterkte!!!!

Groetjes Esther

Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

Milad

Hoi het is nu al 2 dagen verder en ik heb de druivensuiker en de poeder van de dierenwinkel geprobeerd:D hij geneest goed zingt volkomen mee met all me liedjes van me die ik opzet:D doet heel actief.. alleen niest nog heel af en toe hij heeft ook geen snot meer...het komt al goed met hem..
Nogmaals iedereen heel erg bedankt..
groetjes Milad

Gompie

Hoi Milad,

Geweldig om te horen dat het al zoveel beter gaat :D

Groetjes Esther
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)