16 mei 2025, 23:56:48

help help help wie geeft me raad....

Gestart door maus, 28 juli 2005, 16:53:41

« vorige - volgende »

maus

28 juli 2005, 16:53:41 Last Edit: 28 juli 2005, 17:11:13 by maus
hallo ik wil jullie raad ik had een nestje van 4 jongen en nu zijn deze allemaal 7 weken en ik had een advertentie gezet en er heeft iemand gereageerd gister en toen vertelde ze dat ze er 2 wou , ok dat kan nu kwam ze hier vanmorgen en toen nam ze er maar 1 mee .....ook goed zou je denken maar nu belde ze een half uur geleden dat ze thuis aankwam  en de valk dood in de doos lag , nu heb ik de juiste doos van cede met ventilatie gaatjes en groot genoeg om er met z'n tween in te kunnen . en bij dat alles ik belde haar net terug en ze nam nie meer op ik belde om te vragen of ze de dooie valk dan mee wilde nemen dat ik em een waardig begraven kon geven maar ze nam nie op dus heb in gesproken op haar voicemail.

nu is mijn vraag dus denken jullie dat ik belazerd word want het voelt wel zo en ik voel me er goed :censuur bij, dat de valk gestorven is dat ten eerste en ten tweede als dit het geval zou zijn dat ik belazerd word ..........waarom ??

gr maus

Bianca

hhmmm erg vreemd , ik zou precies hetzelfde gedaan hebben hoor gewoon vragen of ze 'm meenemen.......Anders denken ze dadelijk lekker goedkoop twee te kunnen krijgen.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

maus

ja dit heb ik dus ook , ze vroeg het ook hoor of ze een nieuwe kreeg zonder dat ze daar dan voor moest betalen, dit vroeg ze toen ze belde dat ie overleden was, maar ik vind het allemaal maar vaag en vertrouw der niet zo nu en zeker als ik dan bel om te vragen of ze em mee wil nemen en ze neemt niet op  :-\

Roosje

ik vind het ook wel raar dat ze meteen om een nieuwe vraagt, ik zou er goed kapot van zijn als zo'n vogeltje zomaar opeens dood is... ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om te zeggen dat ze de dode vogel mee moet nemen, doet ze dat niet, dan ook geen eventuele nieuwe.

maus

nee ik ben dit ook niet van plan nee, ze krijgt geen nieuwe voordat ik de andere dode valk heb gezien en ja het is inderdaad al erg genoeg dat ie overleden is.

tommy

hoi

Ik zou tot op de bodum uitzoeken waarom hij dood is.

Misschien hebben ze hem wel in de auto laten staan en nog even snel boodschappen doen of zo iets.

Ik zou ook de overlede valkparkiet willen zien.

Je kan tegen de mensen zeggen dat je de valkparkiet terug wilt om na te laten kijken waar hij aan overleden is.

Ik snap dat je je enorm in de maling genomen voelt.

Het is al niet leuk als je hoort dat er een overleden is en dan al helemaal niet als ze zo vaag en raar doen.

Ik heb het zelf 1 keer gehad dat een kanarie dood in het doosje zat.
Heel vervelend. Ik belde naar de dierenwinkel en zei dat ik gelijk terug kwam met de dode kanarie nog in het doosje.
Ik kreeg gelijk een nieuwe en de oude werd onderzocht door de dierenarts die bij hun aangesloten zit.

Dat is denk ik de enige goede weg die er is.

Sterkte

grt Annemieke