karel, lientje, hummel, ukkie, dora, boots

Gestart door angel310, 28 juli 2005, 10:35:09

« vorige - volgende »

Sanna

Hey Angelique!

Fijn dat het zo goed is gegaan onderweg met Boots en de thuiskomst. Het blijft toch altijd spannend he? Ik zie dat Boots z'n favo plekkie heeft opgezocht: zo hoog mogelijk in de kooi ;D :D. Maar jullie hebben een prachtige voliere hoor, Boots zal het zeker naar z'n zin krijgen bij jullie. Knuffel hem nog maar lekker in z'n zachte nekkie voor me ;).

Groetjes, Sanna

PS: Het was gezellig hoor gisteren :)

Rianne

Ik had net alweer in Sanna's dagboek gereageerd, omdat daar de foto's stonden! Maar Boots ziet er lief uit en ik hoop dat hij goed met de andere valkjes kan opschieten!

Lin

Hey,

Van harte gefeliciteerd met boots. Ik hoop dat het een lieverdje blijft. Gezellig weer een valkje erbij. Maar voorlopig blijft het hierbij toch? Maar Karel op Dora :o. Ik volg het even niet meer.. zij hebben nu ook een broedhok? Hoe moet dat straks dan?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

angel310

we hebben dora ook een broedhok gegeven omdat ze karel en lientje steeds stoorde
ze mag eitjes leggen maar ik zorg wel dat ze niet uitkomen
anders heeft die arme karel geen tijd meer dat hij uit zijn ogen kijkt ;)

groetjes angelique

angel310

het gaat hartstikke goed met boots
hij wordt helemaal geaccepteerd door de andere

even op onderzoek

dat is leuk daar kan je doorheen, maar wie is die patser voor me nou weer?

lekker eten hebben jullie hier

wat ben jij nou weer aan het doen met dat trappetje?

groetjes angelique

trienke

gefelie met je nieuwe aanwinst ;D

Ik heb je gevonden haha

groetjes trienke

Sanna

Hihi, wat is het toch een schat ;D. Blij dat-ie zo goed geaccepteerd wordt. Leuke foto's Angelique! :D ;)

Groetjes, Sanna

Ankie

Hoi,

GEFELICITEERD met BOOTS !!!!!

Fijn dat het zo goed gaat !
Prachtig valkje !!!

Groet van Ankie

angel310

alle valkjes mogen even hun vleugels strekken ;D
alleen de dames zitten in de blokken

van links naar rechts: ukkie, hummel, boots en karel

groetjes angelique

Gerda

Oh die laatste foto was mooi geweest voor het onderwerp smullen. Zo schattig alle vier op een rijtje!!!

Ik vind jullie gangetje tussen de volieres heel leuk. Leuke foto ook van de 'obstructie' in de gang!!
Fijn dat het meteen al ze goed gaat met Boots en de anderen.

Groetjes Gerda

Christine

Wat een mooie foto's van Bootsie!! eeh maar jij hebt ons echt op een idee gebracht door daar eens een duidelijke foto van te tonen van die tunnel we hebben binnenkort toch twee voliere's om die ook zo aan elkaar te maken!! ::) :-* nogmaal gefeli met bootsie!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

angel310

graag gedaan hoor christine
wij hadden ook zoiets van...
houe moeten ze nou van de ene naar de andere kooi en om nou de hele tijd alles open te laten zie ik ook niet zo zitten
en daar komt nog bij dat we volgend jaar gaan verhuizen
dus ze moesten wel een beetje makkelijk mee te nemen zijn ;D
en nu hoeven we alleen maar het tunneltje eruit te halen en dan kunnen ze wat makkelijker mee ::) (hoop ik)

groetjes angelique

trienke

hoi angelique

wat een mooie foto's heb je zeg. Die laatste vind ik echt super, met zijn 4en aan het eten. ;)

groetjes Trienke

Rianne

luca

hallo angel
wij hebben de foto"s bekeken en vinden ze ontzettend leuk
wat fijn dat het ook goed gaat met boots.
en dat hij op is genomen bij de familie van karel en lientje
het duurde wat lang voor ik reageerde, maar alle begin is niet makkelijk
de groetjes van paul en mar