karel, lientje, hummel, ukkie, dora, boots

Gestart door angel310, 28 juli 2005, 10:35:09

« vorige - volgende »

Christine

waar is de tijd naar toe toen jazzy en ricky ook zo klein waren voor je het weet zijn ze helemaal groot

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

angel310

Lin

Hey,

straks dan zijn ze op hun mooist vind ik, van die heerlijke stekelvarkentjes over een week.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

angel310

ik vind ze nu ook heel mooi
lekkere pluizebollen
maar ik denk dat elke fase wel mooi is
trouwens ukkies oogjes gaan ook al open :o
en die is nu 7 dagen
best wel vroeg toch?

groetjes angelique

Rianne

Hij is er idd vroeg bij, maar 10 dagen is ook de richtlijn.

angel310

vadaag weer gewogen
hummel is nu 39 gram
en ukkie zit nu aan de 28 gram
ik heb helaas nog geen foto kunnen maken van die schattige kraal oogjes
misschien dat het vanmiddag lukt

groetjes angelique

angel310

toch nog maar een paar foto's ;D

he wat is dat ?

nee we willen niet op de foto

groetjes angelique

Christine

wat lief ja jazzy was heel laat met de oogjes iets langer als tien daagjes oud dacht ik maar de jongste ricky dus was er al weer snel bij en groeide ook vlug ondanks zijn/haar 5 dagen achterstand

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

angel310

het lijkt ook wel of ukkie hummel wil overtroeven ;D
want hij is zwaarder dan hummel toen die net zo oud was
het is maar iets van 3 gram maar toch
hij roept ook harder
terwijl je zou denken dat de oudste een harder stemgeluid zou hebben

groetjes angelique

Christine

dan moest je ricky zen/haar gewicht is zien op een moment was dat 100gram en jazzy ergens in de 70 wel raar dacht toch dat de oudste meestal het zwaarste gingen wegen maar blijkbaar niet

angel310

dat dacht ik ook altijd
maar het zou niet de eerste keer zijn dat mijn valken mij voor de gek houden ;D ;)

groetjes angelique

angel310

zo vanmiddag nutribird gehaald (voor het geval dat)
ik hoop dat ik het niet nodig heb
maar je weet maar nooit
heeft iemand nog een idee waar ik een spuitje kan halen?
zou ik dat bij de dierenarts kunnen krijgen of bij de appotheek?

groetjes angelique

angel310

hoi mensen,

vandaag heb ik  een paar foto's van hummel kunnen maken dat hij zijn ogen open heeft ;D

kijk pennen!!!

ze wegen trouwens
hummel: 46 gram
en ukkie 32 gram
groetjes angelique

Christine

geef hummel is een dikke soen van mij man ik mis die klein babyvalkjes maar zal voor volgend jaar zijn dus nog ff op men tandjes bijten

Rianne