11 mei 2025, 23:15:39

nutribird a21

Gestart door marcello, 2 januari 2005, 16:46:23

« vorige - volgende »

marcello

waar koop je nutribird a21 ? gewone dierenwinkel ?

Lique

nutribird is bij enkele dierenspeciaalzaken te koop.
maar ik denk dat je jezelf toch maar eerst moet verdiepen in het grootbrengen van een jong.

groetjes lique

marcello

doe ik ook, wat geef je een valk van 5 weken en wat zijn de verschillen tussen nutribird a21 en a19

Tara

Amai,
noem je dat verdiepen, je wil handopfok doen maar je weet er niks van, 9 kansen op 10 dat het fout gaat,
sorry hoor maar hier ben ik volledig op tegen !!!!

Als je niet eens weet wat je een valkje geeft van 5 weken.

Nutribird A21,
verschil tussen A21 en A19 is dat A19 voor grotere kromsnavels zoals papegaaien is.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Marcello,

Je hebt behalve Nutribird ook andere goeie merken handvoeding.
Orlux heeft ook handvoeding en dat is eigenlijk hetzelfde als Nutribird dus die kan je ook nemen.
Dan heb je ook nog Kaytee dat is ook erg goed.
In Nutribird en Kaytee zitten lactobacillen die voor een betere werking van de darmpjes zorgen.
Dan heb je van Cede ook handvoeding maar dat moet je mengen met eivoer en dat moet je dan erg fijn malen dus een koffiemolen is dan wel handig als je die hebt.
Wel eerst heel goed schoonmaken dat er geen koffie in de pap komt ik heb zelf speciaal voor de vogels een gekocht.
A21 is eigenlijk speciaal voor de kleinere kromsnavels en A19 inderdaad voor papagaaien en grotere parkieten zoals Tara al zie maar in noodgevallen zijn ze beide wel bruikbaar maar als je kan kiezen zou ik toch de A21 nemen.

Groetjes, Paul

Marlinde

Hallo,
is kaytee hetzelfde als nutribird? ik moet het weten want ik krijg morgen een valkparkietje die ik zelf moet opvoeden en ik wil natuurlijk dat ie het goed maakt.

Gr Marlinde Alvast bedankt!

Marlinde

Hallo,
ik heb een gedumpt valkparkietje!! En ik moet zo snel mogelijk nutribird A21 hebben! Voor vandaag(zondag 31 juli). Woont u in de omgeving van Soest? Bel me of mail me dan! tel:0616530338 mail: Miss_MarlinnieJJ@hotmail.com

Alvast bedankt!  Groetjes Marlinde