7 mei 2025, 09:21:12

raar, maar grappig geluid..

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 4 mei 2003, 22:38:50

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hahaha  :D ja dat snap ik. ben nu ook met viggo het "wie kan het hardste scheeuwen" spelletje aan het doen...oei viggo is aan het winnen!  ;)

groetjes

Kolkkie

Wat zullen de buren raar opkijken. Al die herrie. En winnen doe je toch nooit, want elke keer als je meer geluid maakt, kunnen ze nog harder. Altijd baas boven baas die vogels. Hihihi :D

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jaimy_en_Viggo

haha echt wel  :o als mijn moeder aan het stofzuigen is gaat hij ook zo hard mogelijk roepen..hihi..mijn moeder roept dan dat hij moet stoppen, maar dan gaat hij alleen maar harder!!  :D

Chewy

En dan worden ze hier altijd boos en gaan ze tegen ze lopen gillen... tja.. dat heeft natuurlij kgeen zin :D

Jaimy_en_Viggo

Lique

Hier doen ze dat ook, tegen mekaar op schreeuwen.
Vooral als er hier iemand is, die ze neit mogen, dan schreeuwen ze erdoorheen. Daar moet ik altijd wel om lachen.

Kolkkie

Of ze gaan schreeuwen als je aan het praten bent. Zijn ze een hele tijd rustig, en ga je praten is het kwebbel,kwebbel, kwebbel. En dan niet zachtjes, nee, het moet op zijn aller hardst. Daar kan mijn pa niet tegen.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Jaimy_en_Viggo

haha, ja of je zit net een spannende film te kijken en als Viggo iemand hoort scheeuwen of lachen, begin hij gezellig mee te doen. Hihi, mijn moeder weer meteen van: Viggo!! stil! hou je snavel!! Viggo! haha en viggo nog harder scheeuwen..tja mijn moerder is er zo blij mee  ;)

groetjes jaimy en viggo

Kolkkie

Wat dat betreft zijn het echte kleuters. Ze luisteren nergens naar >:(. Houd je snavel en foei kennen ze niet :D :D. Dan haal je ze ergens weg, maar geen seconde later zitten ze er weer >:(.Maar dat nemen we voor lief, want anders koop je geen valk :D :D.

Jaimy_en_Viggo

zeker weten! ben het helemaal met je eens..nu mijn moeder nog  ;) ze trekt wel bij!!  :-X

groetjes

Barbara

Mijn Dimi stopt meestal wel met schreeuwen als ik zijn naam streng en hard uitspreek  ;D Vaak gaat ie een kwartiertje later wel weer verder, maar dan heb je met een btje geluk kunnen zeggen wat je wilde.... Als dat 1 of 2x gebeurd is, haal ik hem er vaak uit, tenslotte wil die alleen maar gezellig meedoen, dat zou ik ook willen als ik hem was. Meestal is tie dan wel stil.

Bij mij gaan mijn valkjes herrie maken als ik ga koken. Ze staan vlak bij de open keuken (ze kunnen me zien) en ik roerbak vaak met olie, dat sist behoorlijk en vaak probeer ik ook nog een gesprek te voeren met mijn vriend die net thuis is van zijn werk, dan gaan ze erdoorheen krijsen met z'n 2, het meest lawaaiige half uurtje van de dag.... ::) Soms staat Friends (tv-serie met veel gelach) terwijl ook aan, en is het helemaal feest! Als het een keer echt te zot wordt, gooi ik mijn vest over de kooi en gaat Dimi meestal heel lief zitten fluiten om me er van te overtuigen dat ie heus wel lief is...  :-*

Chewy

Opvallend dat je dat zegt. Als Fido te druk is, roep ik ook heel streng zijn naam, en dan weet ie heel goed dat hij stil moet zijn. Dacht eerst dat het door de "zware" stem kwam, maar blijkt niet het geval te zijn: als ik heel boos roep: poep, interesseert het helemaal niets.

Chris.

Jaimy_en_Viggo

haha, na dat ik dit had gelezen, heb ik het ook geprobeerd..zonder veel geluk!! Ik was friends aan het kijken en moest lachen om joey (matt le blanc, die trouwens GEEN homo is, zoals chris beweerd) en ja hoor, Viggo moest natuurlijk weer reageren!! dus een hoop gekwetter en gedoe..dus ik..Viggo!! hij keek me aan het ging weer vrolijk door.. ::) afijn..dus de volgende keer maar mijn lach in houden!

groetjes jaimy

Barbara

Haha, ik ga ook eens hard 'poep' roepen, kijken of dat inderdaad niet werkt!  :D :D ;D

margot

kiki fluit zo als een jongen naar een meisje fluit ,maar ze is zelf een meisje  :D
dus fluit ze naar een jongen denk ik ,wel gaaf hoor verder maakt ze allemaal kleine geluidjes ,ook wij hebben 2 honden maar ik hoop niet dat ze die ook na gaat doen ,mijn zoon blaft nl ook al mee als de honden blaffen haha
ik weet nu wel dat mannetjes meer en harder fluiten dan de vrouwtjes  :P
groetjes Margot