18 mei 2025, 00:21:16

Swinggg!!!!

Gestart door liza302, 23 juli 2005, 14:23:35

« vorige - volgende »

angelina

Hoi Liza.

Lekker he dat hij nu bij je is. Daar heb je zolang naartoe geleefd.
Mss weet je nog wel wie ik ben.
Je vorige valkje( die helaas terug moest naar de dierenwinkel) was het kooigenootje van mijn valkje Zazou.
Ik hoop echt van harte voor je dat het deze keer helemaal goed is want je heb nu al genoeg elende gehad de afgelopen maanden met je eerste en je 2e valkje.
Bij mij gaat Zazou helemaal goed. ( een eigenwijs figuurtje)
En stom toevallig heb ik mijn 2e valkje ook bij Bianca besteld.
Die mag pas over een paar weekjes weg.
Nou ik hoop dat het helemaal super gaat worden met Swing en ik zal regelmatig je dagboek ff komen lezen.

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

Kirsten

Hoi Liza,

Leuk dat je een dagboek bent begonnen, ik zal je zeker volgen.
Swing vind ik echt een mop en heb hem/haar ook 'live' bij Bianca gezien. Lekker genieten en heel veel plezier met Swing.
Uiteraard genieten wij graag mee ;) :D dus foto's!,. hahah

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

liza302

hoi allemaal
ik heb swing lekker een dagje laten wennen was een dagje weg geweest en ik liep naar de kooi en hij klom gelijk naar mee toe van ik wil kroelen ik zag dat hij nog niks had gegeten dus hij zat lekker op mijn schouder proberen eten uit mijn mond te halen met piep geluidjes dus ik had een stukje trosgier gepakt en ook op mijn schouder gelegen en ja hoor en grote bende op mijn schouder hij zat lekker te smullen dus ik had hem weer in de kooi gezet bij de trosgier op de grond en zit nu lekker te smullen hij heeft ook nog een klein rondje gevlogen en dat ging goed niks geraakt onder weg gelukkig maar  :) even moes de papgaai laten zien dat hij er ook was toen swing op mijn schouder zat even stoer een rondje vlieg met een hoop herrie maar swing was te druk bezig met zijn trosgier hahahhah ik zal dalijk nog even proberen om foto's te maken gr lisa

liza302

dit is swing lief he  ;D ;D sorry bianca dat ik even een oude foto van jou er bij pakt het lukte me nog niet helemaal gr lisa

liza302

[img]http://www.valkparkiet.org/forumupload/liza30224-07-2005Foto1.jpg[/im[img] ik hoop dat het lukt  hij probeert mijn ketting te slopen gr lisa

liza302

nee mislukt nog een keer proberen  ???

liza302

liza302

jaaaaaaaaaaaaaaa het is mee gelukt de foto is niet helemaal scherp maar hij staat er op hij probeerde mijn ketting te slopen  ;D wat is hij toch een schatje hij heeft net de kat ondervonden oeii dat was even schrikken hij loopt nou stoer op de grond hen en weer te lopen en geluidjes te maken  of hij nog  die kat voor bij ziet lopen  ik merk wel als ik voor bij loopt dat hij gelijk naar mee toe wil hij ziet mee nou zit achter de computer ziiten  en loopt te roepen hahahha  nou morgen meer foto's gr lisa

bobbie

Hoi Lisa (of is het Liza ???),

Wat leuk dat Swing al zo lekker op je schouder zit.
Eng hoor, kat en vogel, maar jij bent er bij om er op te letten gelukkig.

Ik hoop snel nog meer foto's te zien van Swing. Kan er ook een foto van je papegaai bij? LIjkt me leuk.

groetjes, Nel :)

Lin

Hey,

Weet je wat je fout had gedaan waarom je vorige foto niet lukte? Het eindigde op [/im[img ipv een keer [img]

Maar wat is swing een liverd dat ie meteen naar je toe komt. En wat vinden ze trosgierts lekker he? Heerlijk vinden ze dat. Maar kan je ook een keer fotos plaatsen van je papegaai?

Groeten,Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

liza302

hoi allemaal zal het een keer proberen van mee papgaai  het is een roodkop amazone papgaai het is niet echt lief ( hij valt mij zelfs aan omdat ik een bedreiging ben voor hem in zijn ogen hij is wel heel lief voor mij vader hij ij wel heel erg jaloers op swing als hij bij mee zit en als swing wat lekker krijg wil hij gelijk ook  ik zal dalijk wat foto's er weer op zetten ik kwam net thuis en werd met luid gefluit (op zijn manier dan ) ontvangen door swing en wou er ook gelijk uit hij vraagt heel veel aandacht maar ja hij is ook nog zo klein gr lisa

liza302

nog even een zoen plaatje van swing  :-* ;D

Lin

Leuk!!Leuk! Kan je de volgende keer de fotos iets groter maken?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lisa,

Wat een prachtige foto van Swing. Leuk

WIJ WILLEN MEER        WIJ WILLEN MEER        WIJ WILLEN MEER  ;)

Groetjes, Nel :)

liza302

hahahah dat zal wel even puzellen worden want als ik ze een groeter maak dan is hij te groot dus dat moet ik nog even uit zoeken gr lisa