14 mei 2025, 03:31:39

hoelang

Gestart door corry, 18 juli 2005, 12:39:06

« vorige - volgende »

hoelang ben jij al besmet met het valkenvirus?

minder dan 1 jaar
4 (21.1%)
tussen 1 en 3 jaar
9 (47.4%)
tussen 3 en 6 jaar
3 (15.8%)
meer dan 6 jaar
3 (15.8%)
of ik heb geen valken maar het is hier gewoon een goed forum
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

corry

hey ik heb nu het valkenvirus ongeveer voor 1 jaar maar ik ben er echt niet droevig om  ben gewoon eens benieuwd

Bianca

bijna 2 jaar en ik heb nu al 15 volwassen valken en op het moment 17 jongen geloof ik.hahahahamoet je nagaan ik weet het niet eens zeker.............

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

carco

Hoi

Ik heb meer dan 6 jaar ingevuld omdat we al heel lang valken hebben.
Maar dit is eigenlijk gedeeltelijk waar, want sinds zo'n 1,5 jaar ben ik pas ècht verslaafd eraan en krijgen we er ook steeds meer :D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Hoi ,
Bij mij kriebelt het valkenvirus nu zo'n kleine drie jaar. Sinds dit jaar heb ik meerdere koppels waar ik mee kweek. Het zijn zes koppels en drie 'losse" valken. Er zitten momenteel ook nog vijfentwintig jonkies van dit jaar. ;D ::)

Groetjes Marlies

Marlot

heey,
ik ben nu ongeveer een jaartje met het valkjesvirus besmet, en ik ben er heel erg blij mee  :D

Groetjes, Marlot

Chica1984

Heb in 2003 een valkje gehad, toen was ik nog niet super verslaafd, maar sinds ik begonnen ben met Poema is het helemaal toegeslagen. We denken er zelfs aan om zelf te beginnen met een voliere valkjes en daar dan mee te kweken, maar da's voor later.

k_van_wilgenburg

wij hebben onze valkjes nu bijna 2 jaar.
Wij hebben er 2 Goofy en Smurf
En we hebben ook wel eens op het punt gestaan om ze weg te doen omdat ze zo kunnen krijzen.
Maar kunnen het dus niet over ons hart verkrijgen.
Dus zijn wij ook besmet met het virus.
En kunnen ook geen genoeg van ze krijgen.
En ze geven ons ook heel erg veel plezier omdat ze ook zo lekker eigenwijs kunnen zijn.
En een geheel eigen karakter.
Dus is het ook erg vaak lachen.
Groetjes karin marco en de valkjes

bobbie

Het is de prettigste besmetting die je je kunt voorstellen  ;) ;D
en dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeen!

Groetjes, Nel :)