man versiert man? of is het toch een pop?

Gestart door Roosje, 26 juli 2005, 11:34:39

« vorige - volgende »

Roosje

26 juli 2005, 11:34:39 Last Edit: 26 juli 2005, 11:39:30 by Roosje
ik heb een valkje dat qua houding lijkt op een vrouwtje maar qua kleur en gedrag toch echt een mannetje lijkt, wel zijn de wangvlekken lichten dan bij mijn andere mannen. maar hij zit dus steeds mijn lutino mannetje te versieren, op de mannelijke manier, en de lutino fluit ook terug, maar daarna gaan ze meestal lopen bekvechten. de lutino is zeker een man, die deed het in zijn vorige huis ook met zijn touw :P en de bonte heeft ook echt de kleurslagen van een man, en heeft in de dierenwinkel ook lang met mannen gezeten. zouden ze gewoon allebei indruk proberen te maken op het ene vrouwtje wat ik heb zitten? ze kijken wel naar elkaar tijdens het versieren. bij huisvesting en hoe ziet jouw voilere eruit staan 2 fotos waar hij op staat, het is de bonte. ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal zit, dus hoop op wat reacties. groetjes, roos.

Roosje

oja, zou het misschien verstandig zijn er nog een popje bij te zetten? ik heb nu 3 mannen, waarvan punky niet echt meetelt, want die is eigenlijk alleen op mensen gericht. dus 2 'echte' mannen en een pop. in een voilere van 2 breed 2 hoog en 1,40 diep. of zou ik ook kunnen wachten tot er een nestje komt en als daar dan een popje in zit deze in de voilere laten blijven. ze zijn allemaal onverwant. 1 man is 2,5 jaar oud, 1 man is een half jaar oud en de pop is iets ouder dan een jaar. punky is ook iets ouder dan een jaar ,maar die telt dus niet mee  :P

Roosje

nou, ik weet het al hoor, de duitser is een man. chickie zat net helemaal klaar voor de daad en hij wilde er gewoon op! maar chico dus ook...gelukkig snapt punky er niks van anders had ik 3 mannen op 1 pop! maar wat moet ik nu doen? een popje erbij of regelt het zichzelf wel.