28 maart 2024, 16:23:04

¿¿Coco dol op kamperen??

Gestart door Kolkkie, 21 juli 2005, 17:11:30

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hallo allemaal,

Volgens mij moet ik een trekkersrugzak voor Coco kopen...... ::)
Ja jullie lezen het goed :P  :o.

Tijdens mijn vakantie kwam ik een mooi klein tentje tegen. Ik dacht die is voor mij......... ::)

Niet dus :P  ::) :D.

Dit is het tentje.....



En dit is............tsja....een KRAKER!!





Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

eefje nieuwenburg

1 woord!
GEWELDIG!!!!


ik lig in een deuk hier!
groetjes eefje

Gerda

Hoi Coco,

Waar heeft je baasje dat tentje vandaan, wij willen ook wel zo'n tentje.
Ja we hebben een speelplaats, een speelboom, een speelmand en nog diverse speeldozen, maar een tentje hebben we nog niet. We voelen ons vreselijk achtergesteld!!

Dus als je even aan je baasje kan vragen waar ze die vandaan heeft......

Grisha en de boys

Kolkkie

Hoi Gerda,

Mijn baasje heeft het tentje gekocht bij de Pet's Place in Vlissingen.

Hij was €7,95, maar gratis bij een zak kattenvoer dat dan wel €18 kostte :o (wat een geld voor zo'n nare viervoeter he?)

Zoals je ziet ben ik er  helemaal verzot op. Heerlijk gewoon om daar in te zitten.
Soms doet mijn baasje het luikje ook nog eens dicht, dat vind ik helemaal het einde :).

Groetjes Coco
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

moonwitch (diana)

hoi

In een woord fantastisch.
Wat een leuke foto, echt geweldig, als er een vakantie wedstrijd zou zijn zou je zo mee kunnen doen met die foto's.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Ankie

Hoi

Hij is leuk !!!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wat een leuke kampeerplek, die willen Chara en ik ook wel hebben! Kunnen wij samen ook een keer vakantie vieren op onze manier! En EINDELIJK een keertje wat privacy hebben!  :P
Hebbehebbehebbehebbe.......

Knuf,
Cheeky

Christine

heel mooi

ik zou het ook wel willen hebben ga nog is naar stad moeten om achter veel dingen te zoeken denk ik

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi,

Ik weet dat welkoop deze tentjes ook verkoopt. Ik heb ze laatst in een folder voor 2.99 zien staan.
Het zijn hamstertentjes!


Kolkkie, de foto's zijn geweldig!

Marlot

Wat een geweldig tentje!!  :D
ik ga er ook maar is naar op zoek!!  8)

Andrea

Hoi Mariska,

Ha.ha,ha ;D Gekke Coco!
Volgende keer kan hij ook mee naar Zeeland, want hij heeft z'n eigen tentje, echt lachen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Marianne

Hoi Mariska,

Geweldig!
Wanneer ga je weer naar de camping? Coco is er helemaal klaar voor. ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Agnes

Hihi,
ik zie 'm zo voor me: Coco met een rugzakje op zoek naar een geschikte plaats om het tentje neer te zetten ;D ;D ;D ;D
Potjes en pannetjes mee!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

angelina

HAHAHAHAHA

wAT ONTZETTEND LIEF ZEG!!! :-*
Kan je idd zo insturen als de leukste vakantiefoto.
Bij Bas van der heijden houden ze meestal na de vakantie een rubriekje open daarvoor.
Opsturen zou ik zeggen. Kunnen er nog meer mensen zien hoe leuk valjes wel niet kunnen zijn en jouw valkje word een beroemdheid. ;D

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

aad

hoi mariska

Leuk zo'n tentje ,maar ik geloof niet dat het wat voor die 2 hier is .. zal vast gesloopt worden  ;D ;D ;D

Groet Aad