19 april 2024, 03:53:24

logeerpartij

Gestart door Oma van Joey, 20 juli 2005, 21:52:26

« vorige - volgende »

Oma van Joey

Hoi iedereen,
Even een berichtje van Oma. Joey logeert nu bij ons en doet het heel goed. Hij is behoorlijk aangekomen en woog vanmiddag 78 gram. Joey heeft het ook goed naar zijn zin, fladdert door de kamer heen, fluit en kwebbelt continu en laat overal flatsjes achter. Voor mij is het echter wel duidelijk,  Joey is altijd welkom als logeergast maar geen vogeltje meer voor ons. Ik wordt ook gek van de heren in huis - dat gefluit - mischien ben ik wel jaloers, naar mij wordt niet meer gefloten. Onze kat, Poezjeerska, heeft geen probleem met Joey, ze vindt het allemaal wel best, maar in october verwachten wij ook nog een pup. Dus hebben wij de handen vol......... en wij worden niet jonger. Als Rian en Marten terug zijn van vakantie zijn wij weg en mogen hun de zorgen weer overnemen en alle flatsen opruimen.
Nu, dat was het dan.
O nee, ik vergeet wat - Rian en Marten hebben goed weer op vakantie en zitten ergens in Bretagne en komen a.s. maandag terug.
Groetjes
Oma van Joey

Kirsten

Hoi Rianne,

Jij kan met een gerust hart je vogeltje bij je ouders achterlaten lees ik, :D Volgens mij heb jij een schat van een moeder.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Wat leuk zeg, een topic van de oma van Joey....! Actieve oma's hier op het forum zeg!  ;) ;D Wat fijn dat er zo goed voor Joey wordt gezorgd! Issie erg ondeugend? Wil hij wel terug naar de kooi als-ie los is geweest?

Goed dat Rian en Marten het fijn hebben in Bretagne! Laat ze maar lekker genieten... jullie tijd komt wel, dan mogen zij weer flatsen-poetsen!

Groetjes,
Petra

Ankie

21 juli 2005, 20:26:59 #3 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:26:39 by *Marianne*
Dag oma van Joey

Wat leuk om een logeer topic te openen ,hoeven we niks te missen!!!!
Lekker dat het allemaal goed gaat met de logeerpartij en dat Rian en Marten het naar hun zin hebben!

Groet van Ankie

Dagboek is gesloten. Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne