24 april 2024, 08:53:36

Bij ons zitten met eten.

Gestart door Nicole, 14 juli 2005, 16:30:49

« vorige - volgende »

Nicole

Hallo allemaal! :D

Ik heb even een gekke vraag.
Altijd als wij gaan eten dan weet Kika niet hoe snel ze bij ons moet zitten.
Laatst at ik pizza en ze vond het maar al te interessant.
En nu is mijn vraag: Kunnen valkjes goed ruiken? ???
Of zijn ze gewoon gek op eten? ;D

Ze probeert soms ook voorzichtid iets mee te pikken.


Dikke Kus Kiko & Kika!

Jaimy_en_Viggo

hahaha, ik herken wat je schrijft..echt lief..Nica reageerd vaak alleen als ik een gebakken ei heb..of als jij de chipszak hoort..dan klimt hij zo snel mogelijk uit zijn kooi..rent hij als een halve gare over de bank..en breekt zowat zijn nek om een chipsje te kunnen pakken :P Maar of ze kunnen ruiken..vast wel dan :)

Groetjes Jaimy

Paul

Hoi Nicole,

Valkjes kunnen wel ruiken maar niet erg goed vaak is het dat ze gewoon zien dat jij wat eet en dan komen ze er meteen aan.
Hier moet ik vaak een valkje wat altijd los is overdag in de kooi zetten als we gaan eten want die springt zo midden in je bord  ;D
Nou valt dat voor een wildkleur wel mee maar een lutino zoals die van mij daar zie je toch wel duidelijk de sate saus of baby pangansaus op  ;D

Groetjes, Paul

Gompie

Ook hier komt Gomp als een idioot op eten af ;D
En omdat Gomp het doet doet Betty het nu ook, want zij doet bijna alles van Gomp na ::)
Ik heb zelf het idee dat ze het vooral horen of zien.
Maar ik vind het wel gezellig, leg ook altijd iets extra's op mijn bord wat ze mogen hebben zodat ze lekker mee kunnen eten. Maar inderdaad als je niet uitkijkt zitten ze ineens middenin je eten te stampen :P
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

valkje-jacco

hoi,

over het algemeen zijn valkjes heeeeel nieuwsgierig en willen alles uitproberen, Mijn valkje Jacco wordt helemaal gek als hij een chipszak hoort kraken en steelt altijd van mij,

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Nicole

Hallo allemaal! :D

Haha, dus ik ben niet de enige die al eens een valkje op zijn bord heeft gehad! ;D
Ze zijn dus gewoon allemaal gek op eten! ;)
Bedankt voor jullie leuke reacties!


Dikke Kus Kiko & Kika!

hippysuus

Mijn vorige valkje deed een moord voor spagetti...altijd fijn als je niet oplet en je witte valkje is ineens helemaal rood  ::)

Het valkje wat ik nu heb wil altijd alles mee-eten, ik geef haar dan altijd maar een stukje brood of een stukje groente..maar wel zonder zout hoor!