4 mei 2025, 10:43:04

Hij is er al :D:D!

Gestart door Roosje, 24 juli 2005, 13:58:14

« vorige - volgende »

Roosje

vanmiddag kwam ik thuis van vakantie, is opeens de hele huiskamer verbouwd...nouja leuk! dacht ik maar we moeten toch weer aan de slag met die binnenvoilere. kijk ik achter me, is alles al kant en klaar! echt supergaaf, blijer konden ze me niet maken. dinsdag haal ik een digitale camera en zal ik wat fotos op de site zetten. ik heb nu 4 valkjes er in zitten, 1 wildkleur pop, een wildkleur gepareld mannetje, een lutino man en een heeele aparte pop met (knal)geel en grijs die helemaal meegekomen is uit duitsland, die zit nu lekker bij te komen van de lange reis. en natuurlijk de 2 kwarteltjes die het nu heerlijk naar hun zin hebben. de voilere is 2 hoog, 2 breed en 1,40 diep en in de muur die naar de huiskamer gaat hebben ze een 'raam' gemaakt met gaas ervoor zodat ze ook gezellig bij ons zijn en aan de onderkant ook zodat we de kwarteltjes ook kunnen zien. ik zal gauw de fotos laten zien want ik ben heel erg trots op wat mijn broer+vriendin en mijn moeder+vriend in zo'n korte tijd even voor me hebben gemaakt. het is echt top!

Roosje

24 juli 2005, 15:56:02 #1 Last Edit: 24 juli 2005, 15:59:25 by Roosje
correctie: ons duitse popje zat net een man te versieren...misschien toch een homo-mannetje? of versieren vrouwtjes ook... :-\ ik had al zon gevoel dat we een mannetje hadden gekocht, de verkoper was er zeker van dat het een vrouwtje was maar ze is erg bont dus het is moeilijk te zien... en bovendien weten ze in duitsland niet zoveel van valkjes...ojeee...gaan 3 mannen en 1 pop problemen geven?

margreet

hallo Roosje,

Wat een leuke verassing, ben erg benieuwd naar de foto's

groetjes Margreet