11 mei 2025, 23:11:42

Geparelde Quantadro

Gestart door Tara, 5 december 2005, 16:50:33

« vorige - volgende »

Tara

5 december 2005, 16:50:33 Last Edit: 5 december 2005, 17:08:51 by Tara
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje over mijn Quantadro.
Ik denk dat Quantadro een mannetje is, aangezien hij soms probeert te fluiten, en ook toen ie klein was weinig parels had, tot geen zelfs, dit was Quantadro met een 8tal weken oud:

Nu is Quantadro alweer een tijdje ouder, maar wat mij opgevallen is, is dat Quantadro's parels heel wat vermeerderd zijn, ook veel groter, wat ik echt héél vreemd vind.

Weet iemand daar een verklaring voor? Eerst leek Quantadro eerder een wildkleur valkje, altijd al geweest toen ie klein was, vind het toch vreemd :D

En zo ziet hij er nu uit:

Ik heb nog foto's van toen ie drie weken oud was, maar het probleem is dat ik ze nergens terugvind op het forum, en zou ze nog eerst moeten verkleinen enzo.

Groetjes, Tara

Rianne

:-\ Dat is zeker vreemd! Zou het dan een pop zijn?

Tara

Citaat van: Rianne op  5 december 2005, 19:28:20
:-\ Dat is zeker vreemd! Zou het dan een pop zijn?

Hoi Rianne,

ik denk niet dat Quantadro een popje is.
Ik vind het heel erg vreemd. Quantadro is de zoon van Laiko en Moko, ik heb van hun de jongen: Musli (wildkleur man), Naira (gepareld man), Elmo (gepareld pop), Smirnoff (wildkleur ?) en Quantadro  (gepareld ?) overgehouden.

Ik dacht altijd dat Quanne een man was, hij had al weinig parels en had altijd een beetje mannelijk gedrag vertoond, maar nu, Elmo, de geparelde pop, kreeg minder parels dan ze in het begin had, en nu Quanne, de vermoedelijke geparelde man, krijgt meer parels ;D

Gaaf :P
Maar vind het wel verdacht, over enkele maanden verdwijnen ze toch weer ;D

Quinten

ik denk dat het eerder een mannetje is die bijna in de rui is want een pop heeft veel meer parels! :P

Tjerk

Hey,

het hoeft helemaal geen man te zijn,
zelf had ik tot afgelopen zomer een pop met matig/heel weinig parels die 100% cker een pop was.

Groeten Tjerk

Tara

Hoi,

ik denk idd ook dat Quannie geen man is, maar 'n pop,
hij oogt veel meer vrouwelijke karaktertrekjes dan mannelijke.

Ook heeft ie wéér meer parels dan op die foto, dus hij krijgt er echt veel zeg.

Fluiten doet ie nog, tja... Maar heb 'm ook soms (denk ik) kippetje zien zitten, dus ja... Popje of mannetje, de tijd zal het bewijzen ;)