19 april 2024, 23:02:14

Juiste maten

Gestart door angelina, 4 juli 2005, 20:58:13

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Angelina,

Ik heb hier in elk geval 3 Pedi Perch stokken voor je liggen :)
Ik heb zoals je vroeg 2 blauwe en een groene voor je liggen ze hebben we daar meestal genoeg liggen gelukkig.
Je doet er trouwens heel lang mee je kan ze ook gewoon schoonspoelen en borstelen onder de kraan zonder dat ze lelijk worden de kleur blijft er ook op zitten.
Dus de eerste tijd ben je dan in elk geval onder de pannen :)

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Bianca,

Sorry dat ik je nog geen antwoord heb gegeven, ik zie het nu pas.

De dierenzaak zit vlak bij de Passage.

Als je vanaf de brug richting de stad van Schiedam loopt kom je op een gegeven moment bij de ondergrondse garage, links is de Hoogstraat. Je gaat tussen de ondergrondse garage  en de hoogstraat door (dus NIET de Hoogstraat in) een stukje rechtdoor lopen. Rechts krijg je een patattent, links terrasjes. Voorbij die terrasjes krijg je aan je linkerhand die dierenzaak. Het is die dierenzaak waar die ara zwoont. Die ara heet Arie.
In de winkel ga je een klein trappetje op, daar aan je rechterhand hangen ze aan een rek. Allerlei maten, ook voor papegaaien en grasparkieten. Als ik het me goed herinner betaalde ik voor die van de valken 4,95 eurootjes.

Groetjes, Nel

PS: net in mijn portemonnee gezocht: bonnetje gevonden. Inderdaad 4,95. De zaak heet Mak dierenspeciaalzaak, Broervest 19-B, 3111 EA Schiedam. Artikelnr 064493, HAGEN ZITSTOK MET KLEM.

Bianca

thanx ik denk dat ik weet waar die zit, daar op dat stuk bij bram ladage

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Bijna iedere intratuin heeft ze ook  ;D Vanmiddag ook weer één extra gekocht.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

angelina

Ja daar kon ik helaas niet slagen. :(

Paul heel erg bedankt voor de moeite ik ben er erg blij mee. :D

Groetjes,
angelique ;)

Love birdies

Bianca

nou gelukkig ben je nu voorzien.....volgende keer naar schiedam dus. hihihihi
hey waarom zet je de foto's van je mooie overgespoten kooi niet hier neer?
Hij is zoooom mooi geworden, kan je vader die van mij ook niet even over spuiten?! ;) ;D

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

angelina

Hoi Bianca,

Hahahah ik zal het er eens over hebben met hem.
Ik zal later die foto van de kooi nog eens plaatsen als Abu erin zit en hij helemaal ingedeeld is. ;D

Groetjes Angelique ;)

Love birdies