17 april 2024, 01:37:45

Vogelvereniging, welke?

Gestart door Lin, 18 juli 2005, 14:31:40

« vorige - volgende »

margreet

hallo,

Nee, de 2 laatste accepts behoor je in oktober te krijgen.

groetjes Margreet

Lin

Dus twee giros een voor 2005 en een voor 2006. dan kan het inderdaad dacht dat het een fout was.

Groeten, Lin

p.s. Margreet, Moonwitch komt uit Hoorn volgens mij, weer iemand hier vandaan en ook 'jacksmamma' in dagboeken


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Ik heb vandaag een proefnummer ontvangen en één acceptgiro.....
alleen voor lidmaatschap.
Ik zal daarna meteen navragen voor ringen.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin

mm... ik heb er wel drie, twee voor inschrijvingen en een voor ringen. Maar na betaling krijg je het bestelformulier voor de ringen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peter

Hallo,

Bij de PS Holland krijg je een acceptgiro voor de ringen, op de achterkant moet je dan invullen welke ringen je wilt. Als je betaald hebt komt automatisch de bestellijst van de ringen met de bankafschriften mee. Het is een slimme manier, zo weet de club altijd als de ringenformulieren binnenkomen deze ook echt betaald zijn.

Ron Nottet doet de ringen bij PS Holland en hij heeft ook een eigen website: http://ron.valkparkiet.com , ook gaat Ron altijd mee met de meetings van Valkparkiet.com

Groetjes,
Peter

Lin

Dank je Peter.
Was mij niet opgevallen dat het op de achterkant stond  :-[ Maar als ik nu ringen ga bestellen is het dan automatisch voor 2006?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Ik heb de acceptgiro over internet betaald nu maar afwachten.
waar moet ik eigenlijk op wachten nu?!
krijg je een bevestigingsbrief ofzo?
En moet ik nu al net als lin voor 2006 en ringen gaan betalen, nee toch? ik heb niets waar ik op kan aangeven hoeveel en wat...........

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi hoi,

Nee geen bevestigingsbrief, gewoon een volgende uitgave van hun blad. Verder krijg je vanzelf een acceptgiro waarmee je ringen kan bestellen,. niets doen dus verder, komt vanzelf

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey Bianca,

Ik heb meteen een acceptgiro gekregen voor ringen. Op de achterkant kan je dat aangeven. Maar of het nog voor 2005 is weet ik ook niet.

Groeten. Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Lin,.

Als het goed is, moet dat er wel bij staan hoor,.
Bij mij stond als ik het met goed herinner ook het jaartal bovenin. Ik denk dat je voor 2006 nu nog geen ringen kan bestellen,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

mmm nog maar eens goed kijken. Wanneer kan je ringen bestellen voor 2006?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Lin,

Volgens mij okt/nov en anders zou ik het gewoon even aan Ron vragen,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

margreet

hallo Lin en anderen,

Je hebt nu een accept voor 2005, als je die betaald krijg je alle nr.'s vanaf januari. De accept voor de ringen (2006) en de contributie voor 2006 krijg je in oktober. Dat staat in mijn mail vermeld. Er zat bij mij nu ook een accept bij voor de ringen, weet ook niet of die dus nog voor 2005 bedoelt is, ik betaal dus nu eerst het lidmaatschap voor 2005 en wacht op het oktobernummer, daar zit waarschijnlijk ook een accept voor ringen van 2006 bij, als dit niet het geval is gebruik ik de al reeds ontvangen accept. Op dit moment laat ik de accept voor de ringen gewoon even liggen.

groetjes Margreet