28 maart 2024, 12:02:42

Vogelvereniging, welke?

Gestart door Lin, 18 juli 2005, 14:31:40

« vorige - volgende »

Kirsten op haar werk

Hoi Lin,

Ik woon in Alblasserdam, dat is naast ridderkerk, valkbij rotterdam aan de ene kant en Dordrecht aan de andere kant.
Ik woon langs de dijk waar de welbekende molens staan :D
(Kinderdijk)

Groetjes
Kirsten

Marianne

Hoi Lin,

Volgens mij heb je de bladen zo in huis hoor.
Ik heb mij vandaag ook lid gemaakt en kreeg een mail van Rob Westgeest terug dat hij het een en ander vandaag al op de post zou doen.
Ben benieuwd.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey,

Inderdaad een eindje weg voor mij jammer. Bedankt voor de hulp iedereen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo,

Ik heb mij opgegeven bij Cees Knijn, nieuwe leden, gisteren, maar nog geen mail terug gehad. Heb jij het sneller voor elkaar Marianne.
Het zal gerust wel komen, heb er alle vertrouwen in.

groetjes Margreet


Marianne

Hoi Margreet,

Ik zet meteen hoog in  ;D , ik heb gemailt naar de voorzitter van PS Holland. (omdat ik een foutmelding kreeg bij Leo Visser van de ledenwerving)
Heb jij je misschien aangemeld bij Euro-Parrot?
Ik ben dus meteen naar de vereniging gegaan die daar vermeld stond (weer een stapje verder)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Toe maar weer, heb je JP toch zover gekregen dat je een koppeltje erbij mag? ;)

Lin

Als ik een baan heb mag ik er een bij en dan ooit eens een partner. Bij mutaties staat welke ik dan zoek. Maar ik denk dat dat een onmogelijke opgave is.

ik heb ook geen mail gehad van euro parrot ga het nou op een andere manier aanpakken.

Margreet heb jij het mailadrers van de voorzitter van PS Holland? staat op de pagina zeker?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo,

De naam van de voorzitter staat op de site, ik heb mij inderdaad aangemeld bij Euro-parrot zelf, PS holland is daar toch een onderdeel van??, Ze geven toch hetzelfde maandblad uit. Ik wacht het nog maar even af, als ik niets hoor dan kan ik alsnog de voorzitter van PS Holland mailen.

groetjes Margreet

Marianne

Hoi Lin en Margreet,

Ik heb al het blad binnen van juli/augustus, acceptgiro voor lidmaatschap.
Erg snel dus.
Gewoon even mailen met PS Holland
r.j.m.westgeest@casema.nl

Succes!
Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey,

Jippie het is geregeld krijg morgen mijn eerste blad thuis en als ik betaald heb krijg ik de rest van afgelopen jaar. Het gaat beginnen..

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Ik heb nog niets ontvangen ik heb de verkeerde aan z'n jasje getrokken denk ik.........

Pfffffffffffft, lin heb jij dat van die mr.knijn of ook meteen via de big boss homself?!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

margreet

hallo Bianca,

Ik heb ook mijn aanmelding gestuurd naar Dhr.Klijn, nog geen reactie gehad, heb vanavond een mail gestuurd naar de Dhr.Westgeest PS Holland, misschien meer succes??

groetjes Margreet

margreet

hallo,

Heb vandaag mijn eeste blad ontvangen en een giro van Euro-parrot
tevens de bevestiging van PS Holland, dubbel op nu, ik word lid van PS Holland want daar krijg je gelijk ook ringen voor 2006, moet ik die andere maar weer afzeggen. Had ik maar even geduld gehad, maar ja dat is niet mijjn strekste punt.

groetjes Margreet

Lin

Ik heb gemaild naar:

r.j.m.westgeest@casema.nl net zoals Marianne. Heb net twee tijdschriften en drie acceptgiros gehad. Twee voor eurparrot  ??? En een voor ringen maar na het betalen van lidmaatschap krijg je een bestelformulier.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo Lin,

Heb vandaag een mailtje gehad van Dhr.Westgeest, krijg de nr.s juli/aug met een acceptgiro voor 2005 (na betaling volgen de eerder uitgekomen nr's) + deelnameformulier voor ringen + acceptgiro + acceptgiro voor 2006. kan dus 3x acceptgiro zijn, toch!!

groetjes Margreet