21 juli 2025, 00:02:00

punkie,parel&pippa

Gestart door leoni, 17 juli 2005, 22:50:05

« vorige - volgende »

leoni

27 augustus 2005, 09:25:40 #45 Last Edit: 30 augustus 2005, 16:35:05 by leoni
hallo

mirjam ik hoe zelf 2 of 3 kippen maar dat ene ei is niet uitgekomen. en nu heb ik weer 5 nieuwe eiren van een kinderboedrij gekregen  ;D en daar van zijn er 3 bevrucht misschien die andere ook maar dat heb ik nog niet gezien maar die eiren die ik nu heb zijn wel veel kleiner :D
maar die komen over ongeveer 15 dagen uit.
pippa is gistere 2 keer uit de kooi zien te komen er zat nog een tukje open waar je een etensbaje kon hangen maar dat had ik niet dus hing er een ander ding voor wat er bij hoorde maar dat had ik vast gemaakt met van die boterham zakjes sluiter z'n wit ding met een eizerdraatje er is nou dat had hij dus losgemaakt en toen kon hij er uit. maar nu zit het goed vast ;D

groetjes leoni

valkje-jacco

wij willen foto's zien!! ;D ;D ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

leoni

hallo

nou hier eindelijk de foto's :D

parel die het  lusje van de camera ziet

hier heeft ze hem ;)

punkie zit lekker naar buiten te kijken

pippa word al geller  :)

pippa en daar achter een a-4tje omdat hijj ander me behang kapot eet  ::)

punkie die lekker zit te genieten

parel aan  het klimmen

pippa aan het klimmen

parel en babbel(grasje van me zus)

parel voor het raam

parel op me toetsenbord

parel en punkie

pippa en parel

pippa

dat was het :D van parel heb ik de meeste zie ik ;) maar parel is ook makelijk die blijft stik zitten en pippa loop heel de tijd en punkie blijft lekker op 1 plek en veanrd niet echt vaak ;D
hier gaat alles goed ;)
we zijn bij ons in hekelingen wezen kijken want daar zit een man en die maakt volieres  :D maar in het voorjaar nemen we een voliere dus dat duurd nog wel even maar we moeten nog een tekening maken maar we wilden de levertijd weten en dat is 14 dagen voor een voliere van 2 hoog 4 lang en 2 breed.
maar we zien dan wel
met de eiren gaat het goed als ik het goed heb zijn er 5 bevrucht :D nog 12 dagen ongeveer :)

groetjes leoni

valkje-jacco

h0o0oi,

mooie foto's joh, idd veel foto's van Parel :D

heeeel mooi ;D

goroetjes; Mitche;;
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Mirjam

Hey,
Wat een schattige foto's ,die ene dat Parel het lusje ziet en pakt vind ik erg mooi. ;D
Groetjes Mirjam en Elvis

Rianne

Wat een leuk trio. Als ik mijn valkje vergelijk met jouw wildkleurtjes, is mijne toch geler op z'n kop. Ayko toch een mannetje? :)
Je hebt mooie valkjes. :)

leoni

hallo

ik heb 1 cinnamon dat is een pop en ik heb een lutino ook een pop
en dan een wildkleur maar die is nog jong en word al geler maar als het goed is word hij heel erg geel (denk ik) en dat is een man mijn wildkleur.
he gaat nog steeds goed  :D
vrijdag zijn ze mee geweest onder de douche dat vinden punkie en parel heel erg lekker maar pippa niet zo parel en punkie gaan dan helemaal met hun vleugels wijt:D

groetjes leoni

Rianne

Ayko is ook een cinnamon, Marlies heeft gependeld en daar kwam uit dat het een man is. Heb je 'm gezien in mijn dagboek? Is Ayko geler als jouw cinnamon?

leoni

hallo

ja ik denk wel dat ayko iets geler is.
hoe oud is ayko dan?
de mijne is nu iets ouder dan 1,5 jaar :D
maar hij is wel mooi ayko :D

groetjes leoni

Rianne

Dan heeft jouwe al 2 ruien doorstaan gok ik. Ayko is van 11 juli dus die is nog niet zo oud. Die heeft nog behoorlijk veel dons tussen z'n veren dus ik heb de kruimeldief standby... de jeugdrui geeft best veel troep!

Ik lees dat je lutino en cinnamon popjes zijn en de wildkleur een man, is er bij jou al sprake van koppel vorming?

leoni

hallo

ja ze heeft al 2 ruien gehad.
emmh... zo ver ik zie nog niet :D
pippa (wildkleur) is wel altijd bij parel (lutino) als parel ergens heen gaat gaat pippa daar ook heen maar nog veder niets maar als  het een koppel word mogen ze nu nog geen nestje daar zijn ze nog te jong voor.
maar ik heb er wel een manetje bij gekocht omdat ik een kopeltje wil maar als zij het niet willen vind ik het ook niet erg ;D.

groetjes leoni

Christine

we zullen wel zien voor in de toekomst eh als het nu een koppeltje wordt moet je nog niet percee een nestkastje hangen maar misschien laten als ze wel nestjes mogen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

17 september 2005, 21:27:51 #57 Last Edit: 17 september 2005, 21:49:18 by leoni
hallo :D

het gaat hiet heel goed hoor
pippa kan de bel en dat bouwvakkersfluiten nadoen ;)
ze zijn ook allemaal onder de douch geweest niet onder de harde straal hoor maar onder die spetertjes die van de grote stralen afkome :Dsnap je:P
pippa vond het een beetje eng maar punkie en parel vonden het heel lekker ze vinden met een planten spuitje niet leuk maar mee onder de douche wel 8)
pippa wil ook geaait worden door punkie en parel maar niet door mij als ik het probeer duss doe het ook niet maar punkie wil nooit pippa aaien en parel weet ik niet heb het nog niet gezien iniedergeval.
wel dat pippa z'n hppfje naar beneder doet en dat doet parel dat ook dan willen ze allebei geaait worden door elkaar ;)
gistere was het vies er is 1 ei onploft :( het stonk en heel de broedmaschine zat onder  ::)  ik heb het ei er uitgehaalt en me moeder heeft het schoon gemaakt 8)
morgen komen er misschien weer foto's als ik tijd heb dus beloof niks :P :D

groetjes leoni

Christine

IK WIL FOTO'S ik wil foto's ik wil foto's haha  :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

IK wil nog altijd FOTO'S ;D