8 mei 2025, 12:08:34

punkie,parel&pippa

Gestart door leoni, 17 juli 2005, 22:50:05

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Leoni
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

leoni

1 januari 2006, 12:31:03 #121 Last Edit: 1 januari 2006, 12:59:55 by leoni
hallo, :D

nog bedankt voor de kersten nieuwjaar wensen :D
saskia:ja maar bij ons was de sneeuw na 1 dag al weer weg :( dat was wel jammer.
lin: ik vind het ook goedkoop maar ik ga ook eerst kijken misschien is het niks maar ik denk dat het wel goed is :D
alleen wil ik bijvoorbeeld ook fallow kweken en moet ik er een valkje tegenover zetten die split fallow is en dat is net zo met albino(volgens mij ik heb het uitgerekend maar er moet slpit tege over toch? :P) en geelwang als ik een geelwang pop neem  :P
maar ik vind zelf ook dat de voliere niet duur word  en hij is toch best wel groot met sluisjes en grote deuren en dan word de onderkand met van dat doorzichtige plastic omdat er dan niks kan in waaien en de konijnen uit de wind zitten en de bovenkant word doorzichtig dan zitten de valkjes uit de wind en de regen en kan je ze nog wle gewoon zien ja en het dak word van dat witte of zwart dikke plastic.
en ik heb er dan 3 vakjes voorbkjes buiten en binnen die je kan draaien. en binnen komt er een kast naast de voliere waar ik alle spullen eten en alles in kan zetten en hij heeft het zegt hij na 2 weken af dus dat is ook niet langvind ik   :P

gistere waren wij weg maar half1 waren we weer thuis bij ons in de straat hadden ze heel veel vuurwerk ook van die grote rollen.
maar ze waren er niet echt bang van maar ik had de muziek ook hard gezet :P

groetejs leoni

trienke

Groetjes Trienke, lucky en binkie

leoni

hallo ben ik weer  :D

hier gaat alles nog goed eiglijk niets zo veel te vertelen over pippa punkie en parel.

maaar, we hebben donderdag een voliere gekocht en die gaan we over een maant ophalen.
we zijn vandaag naar een man in piershil geweest om valkjes uit te zoeken, die man was heel aardig hij weet ook veel van valkparkieten hij heeft heel veel mutaties.
maar hij gaat ze allemaal verkopen hij heeft er al 80 verkocht.
allemaal tam nou tam ja ze komen bij je zitten als je de voliere in gaat echt heel leuk. hij heeft ook alle jonkies in een andere voliere (ze zijn al wel zelfstandig en zo hoor ;D) ik heb ook een paar foto's gemaakt maar die plaats ik nog.
en hij praat wel veel whahah alle prijzen die die gewone heeft in 2000 tot 2006 gezien in 2001 beste valkje van zuid holland had hij en heeft al vaak 93 punten gehaalt maar hij verzorgt ze ook heel goed maar hij doet het niet echt om mooie valkjes te kweken maar gewoon als hij denk ow die is wel mooi dan gaat hij naar z'n beurs toe.
zn valkjes zijn echt lief ze komen naar je toen lopen en komen bij hem.
nou ik plaats morgen denk foto's  :P want moet dalijk weg.

groetjes leoni

aad

hoi leoni

Ben benieuwd naar de foto's .. ja ja heb je dagboekje gevonden ;) ;)

Groetjes aad

leoni

hallo :D

hier zijn de foto's heb er niet zo heel veel gemaakt geen tijd voro gehad whahaha we zijn er wel 2 uur geweest maar hebben heel de tijd gepraat :P

die bonte vind ik zoo schattig :D

met z'n alle op een stok die het niet heel lang meer houd :P

hier hebben ze net beschuit en trosgiers gehad

daar zit aan de linker kant een jonge geelwang

groetjes leoni

aad

hoi Leonie

Zijn der wel eruggggggggggg veel bij elkaar zeg ;)
maar leuke foto's hoor  8)

Groetjes Aad

leoni

hallo aad,

hihi ja he maar hij heeft 2 volieres 1 met de koppels en 1 met je jongen en de jongen zijn een waren een beetje bang en vlogen met sn alle in 1 hoek ::)
maar de voliere met de jongen zit ook wel een beetje vol maar ze kunnen gewoon vliegen en die moet hij ook nog gaan verkopen :P

groetjes leoni

Christine

Prachtige foto's van die kweker!! Idd Die stok valt bijna omver :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hallo,

we zouden eerst april mei aan de voliere gaan beginnen.
tijdje later werd het al maart april.
en toen we bij die meneer gingn kijken voor de voliere werd het al in begin maart.
en nu word het uiteindlijk februari ;D whahaha ik vind het helemaal niet erg dat het al zo snel is.
en dan heb ik ook nog meer keus kwa valkjes want die man wil april de meeste valkjes al weg hebben ;)
en dan gaan me moeder en ik een keertje de tuin opruimen de bloem potten van de schutting en daar komt het konijnen hok tegen  aan want waar het konijnen hok nu staat komt de voliere. en de garage moeten we ook even opruimen want het nachthok komt in de garage dus we meotne plek gaan maken ;Ddus als alles door gaat komt de voliere ongeveer in eind februari dan hebben we alles opgeruimt en al beton gestort en dan moetne we alleen nog de voleir eplaatsen en dan kunnen we vogels gaan uitzoeken ;D

groetjes leoni

leoni

hallo,

we gaan misschien 11 februari de voliere op halen als die man dan ook kan :D

ik weet niet wat ik zou doen want ik wil wel een geelwang maar dei amn verkoopt ook geelwang maar hij kijkt niet naar de jongen dus als ik een geelwang koppel koop dus geelwang x niet geelwang dan weet ik niet of daar geelwangen uitkomt maar ik wil wel graag geelwangen kweken maar hij verkoopt ook jonge geelwangen dus ik dacht ik kan dan ook een jonge geelwang kopen en dan aan valkje er bij kopen als ik die ergens zie met split geelwang en dan over 1 a 2 jaar er mee kweken. wat zouden jullie dan doen??

ik heb foto's van de voleire die wij krijgen. en die panelen die de voeire in 3e delen halen wij er uit zodat wij 1 geheel krijgen en die panelen die we er uit gehaalt hebben gebruiken wij dan voor het nacht hok.
dat houd wat je op de foto's zie is van dat plexiglas en daar achter zit een paneel achter de voleire dat groene is een sluisje van ijzer. het is geen aluminium maar gegalvaniseerd ofzo ;)whahaha

de voliere van ver

zijkant

voliere dichtbij

hier is vanuit het sluisje een foto gemaakt van de deurtjes  :P

groetjes leoni

leoni

hallo :D

het is nu zekker dat we de voleire 11 feb. op gaan halen ;D
en dan gaan we helpen uit elkaar halen enzo :P

hier gaat alles goed met de valkjes zal morgen weer foto's plaatsen ;)

oww noog 8 daagjesss :D :D

groettjes leoni

Christine

Jaja we zien elkaar veel te veel op msn dat ik hier niet meer zo veel kom :P Je vraagt en vertelt alles daar al op ;) Wat leuk dat je je voliere al binnen 8 dagen gaat halen! Nu nog lekker genieten van je eigen valkjes!!

Dikke  :-*

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

HALLO!! benner (nog) haha, hoe is het met de voilere?
hijs mooi trouwens, haha

enne...(foto's) ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

leoni

7 februari 2006, 19:07:49 #134 Last Edit: 9 februari 2006, 19:55:01 by leoni
hallo, daar ben ik weer  :P

nog 3 dagen en dan gaan we de volière ophalen.
ik heb de tuin al een beetje opgeruimd de bloempotten van de muur af en er staat een kast tegen de muur waar de volière komt en die is al leeg dus hoeft alleen nog maar weg en het konijnen hok staat er nog.
we moeten ook nog binnen opruimen en dan gaan we beginnen aan een gat in de grond zagen want we hebben een houten grond en dan moeten we nog betonstorten en alles   ;)

met de vakjes gaat alles nog steeds goed, pippa fluit vaak en als ze in de kooi zitten gaat pippa heel de tijd Punkie achterna die het niet altijd even leuk vind   

groetjes leoni   :D