29 april 2024, 16:00:40

Cinnamon geparelde lutino [Menaïla]

Gestart door Tara, 5 juli 2005, 13:58:32

« vorige - volgende »

Tara

5 juli 2005, 13:58:32 Last Edit: 12 juli 2005, 00:10:14 by Tara
Hoi allemaal,

ik meen parels te zien bij mijn lutino jong van Theo en Trudy,
Theo moest al split lutino zijn, anders kon ik geen lutino hebben, nu blijkt het nog parels te hebben ook, blijkt dus een cinnamon geparelde lutino te zijn, heb ik er toch nog een dit jaar, ben echt keiblij, zal kijken om eens een duidelijke foto te maken, is nu nog klein natuurlijk, maar over een goede week zal het al duidelijk zijn denk ik!

Groetjes, een happy Tara :)

Christine

proficiat tara heb je er een foto'tje van???

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey

Gefeliciteerd, Ik heb heel benieuwd naar de foto. Want we zijn nu bezig met mijn koppel en daar kan dat ook uit komen. Als de man echt split is voor cinnamon. Dat zou betekenen dat ria er een heeft. Heb je niet een andere foto misschien van internet ofzo?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi Lin,

een poos geleden heb ik wel een foto geplaatst daarvan, maar helaas blijkt ie verdwenen te zijn ook van internet, de site doet het niet of bestaat niet meer blijkbaar, dus die foto ook niet..

Groetjes, Tara

Tara

Ok het staat vast,
toen ik thuiskwam naar de lutino wezen kijken, zie ik parels,
maar cinnamon is zo moeilijk, maar het moet een cinnamon zijn, kan niet anders met die paps, bij nader inzien, de staart is al bruin, afwachten tot ze volledig in de veren zit, met een dag of drie is dat het geval, plaats ik meteen foto's.

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

"wacht ook met smacht op de foto's"  ;D ;D ;D

Tara

Hoi,

ik heb gisteren wel echt even in paniek geslagen,
dus, het koppel is Theo en Trudy,

Theo is een cinnamon bonte witmasker en Trudy een lutino.
De lutino baby is dus gepareld en zou cinnamon MOETEN zijn, maar probleem is, ik zag al eerder een foto van een cinnamon geparelde lutino, en wss was die dan verkeerd ofzo, want lijkt toch even anders.

Nu goed, ik dacht echt helemaal geen cinnamon te zien, maar dat kon toch niet... Tenzij.... Theo met Chiaro zou gepaard hebben, de zus van Trudy, die zich regelmatig samen met Trudy in 't blok bevindt, zij is gepareld lutino, dus als zij gepaard zouden hebben, kon er ook een geparelde lutino man uitkomen, maar ik zie Theo en Chiaro nooit samen, dus dat zou me verbazen.

Met uitklapping van de vleugeltjes, zie ik toch een lichtwazig bruine gloed, toch cinnamon? Volgens mij wel.

Ook werd mij verteld dat het bij cinnamon lutino wat langer kan duren vooraleer het echt duidelijk is.

Ik zie wel. Zal kijken of het vandaag al zichtbaar is om een foto te nemen van Menaïla.

Groetjes, Tara

Lin

12 juli 2005, 13:27:58 #7 Last Edit: 12 juli 2005, 14:50:26 by Lin
mmm interessant.. cinnamon lutino ;D nog nooit gezien

Citaat van: Tara op 12 juli 2005, 13:23:56
Hoi,

Met uitklapping van de vleugeltjes, zie ik toch een lichtwazig bruine gloed, toch cinnamon? Volgens mij wel.

Ook werd mij verteld dat het bij cinnamon lutino wat langer kan duren vooraleer het echt duidelijk is.

Ik zie wel. Zal kijken of het vandaag al zichtbaar is om een foto te nemen van Menaïla.

Groetjes, Tara


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Jaimy_en_Viggo

lutino met een bruine gloed..noem je toch Fallow..  ??? pufff...al die mutatie's..ik word er gek van :P Ik heb zelf ook een lutino met een bruine gloed namelijk..ik neem ook zo snel mogelijk een fotootje..tis toch wat he..

Tara

Hoi Jaimy,

volgens de berekeningen is het een cinnamon lutino hoor, een fallow zou ik het niet noemen, die is het vast niet.

Groetjes, Tara

Tara

Dit is de duidelijkste foto;



Groetjes, Tara

corry

echt een prachtige valk heb je daar wou dat ik kon kweken met mijn valken maar het lukt nog niet daarvoor verwijs ik je door naar kweken