2 augustus 2025, 19:46:51

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Kirsten

Wouw wat een supernieuws,.
gefeliciteerd!,. en maak er een heerlijke onvergetelijke dag van

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Gefeliciteerd maar er een onvergetelijke dag van  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Peter en Lique,

Alvast van harte gefelicteerd en maak er een hele mooie dag van.

Ik vind trouwjurken altijd zo mooi staan bij zwangere vrouwen :D.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Brede W

Hoi Angelique en Peter,

van harte gefeliciteerd!!!
Dit topic komt zo wel vol van het grote nieuws te staan zeg :D!!!

Groetjes,

Wendy

carco

Hoi Peter en Lique

Gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Hoi Angelique en Peter,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Leuk, met z'n drietjes trouwen  ;). Deed mijn jongste dochter ook, alleen die was nog niet zo ver als jullie.

Jullie kunnen later altijd tegen de kleine zeggen dat hij/zij bij de plechtigheid aanwezig was  8)

Een hele fijne dag toegewenst 21-10-2005.
Dan zijn jullie op 21-04-2018 12 1/2 jaar getrouwd  :P.

Veel plezier.

Groetjes, Nel :)

Irene

heej peter en lique,
wauw, wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! een hele fijne dag!!!
liefs, fred en irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

angel310

wauw
wat een geweldig nieuws zeg
ik zal duimen voor mooi weer op vrijdag 21 oktober

groetjes angelique

Lique

Goedemorgen allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties :D
Het zit eigenlijk zo:
Omdat we een kleine krijgen vinden we het gepast om te gaan trouwen, dit is niet alleen makkelijker voor ons, maar ook voor de kleine als hij er eenmaal is.

We maken er ook geen groot feest van, maar we zullen er wel van gaan genieten.
Een jurk zal ik ook niet dragen, donderdag ga ik met mijn moeder naar de stad om iets leuks uit te zoeken.

Hihi het is wel grappig om te weten wanneer wij 12,5 jaar getrouwd zijn :D daar hebben we nog helemaal niet aan gedacht :)

Hoe we alles gaan doen is ook voor ons nog een groot vraagteken, maar daar zullen we erg snel achteraan moeten.
Het zal ongetwijfeld allemaal wel goed komen, al zullen we de aankomende weken erg druk zijn met van alles regelen.

Groetjes Lique (die gaat trouwen ;D)

Marianne

Hoi Lique en Peter,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !!!

Ook al wordt het geen groot feest, dan kan je er toch lekker van genieten.
En... jullie hoeven niet zo lang te wachten, want het is al zo 21 oktober  ;D

Veel succes met de voorbereidingen.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Gefeliciteerd! Wat een goede berichten allemaal! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag mogen beleven! :)

Valerie

Ik dacht al wel dat het meer om praktische redenen was, anders zou het niet zo snel gaan.
Nou, veel succes met de voorbereidingen!
Je gaat geen jurk dragen? Dus je wil die van mij niet aan?  ;D
Maak er maar een heel leuk dagje van!

Groetjes,

Valerie

Lique

Hoi Marianne, Rianne en Valerie,

Genieten zullen we absoluut gaan doen. Vandaag zijn we naar de Urbana ( http://www.urbana.nl/ ) geweest, en we hebben ons laten informeren naar een mooie avond.
Ze hadden gelukkig ook nog plek 21 oktober, wat overigens ook al erg bijzonder is :)
We denken wel dat we hiermee verder gaan, want het lijkt ons geweldig ;D

O Valerie, ik vond je jurk schitterend, alleen ben ik bang dat ik er niet in zal passen ;D ;D
Ik zal gauw eens een foto laten maken van mn buikie, die is namelijk wel erg groot ;)

groetjes LIque

patty_dordtse valkjes

Hoi lique,

grote buikjes kunnen heel mooi zijn hoor...die van mij was op het laatste echt groot...

het leukste vond ik dat ik een muziek beertje s'avonds op me buik zetten en naomi die schopte er dan tegen echt sow lieffff....

haha een nieuw topic foto van je buikje plaatsen(alle leden die een lieve buikje hebben gehad  ;D ;D ;D)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Valerie

Sja, mss de buik uit de jurk snijden? Maar dat zou dan weer zonde zijn.  ;D
Hij was al op maat toen ik hem ging afpassen en dan weer was ik vermagerd, dus moest ie NOG een stukje smaller. Bleek ik op de dag van onze trouw NOG maar eens afgevallen.  :-\ Gelukkig bleef hij redelijk goed zitten. Enkel m'n bh was 's avonds gezakt.  ;D
Maar ik ben zeker dat jij wel iets leuks zult vinden! ;)