2 mei 2025, 23:38:25

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Lique

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de kerstwensen.
Wij willen ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2006 toewensen.

Voor ons zal het een erg bijzonder jaar worden, met een kleine erbij. Alles zal gaan veranderen, maar we kunnen niet wachten totdat het eenmaal zover is ;D

Ziek ben ik alweer :( Was net beter van de buikgriep, krijg ik opeens de gewone griep. Schiet niet echt op, maar morgen zal het vast wel beter gaan.

5 januari komt iemand van de Icare voor een intake voor de kraamzorg, het zal mij benieuwen. Gelukkig is het tegenwoordig niet meer zo, dat ze alles checken of je het in huis hebt. Dat moeten ze gewoon maar aannemen :D

groetjes Lique

Petra en Cheeky

Ha Lique en Peter,

Ook hier vanuit Amersfoort wensen wij jullie een hele fijne kerst en gelukkig 2006! En natuurlijk ook beterschap!

Jammer dat je in de laatste dagen nu ineens wat vaker ziek bent... maar dat scheelt misschien weer in de schoonmaak/opruimwoede die veel a.s. mammaatjes hebben in die periode!  ;)

Liefs van Cor & Peet

~Natas~

Hai Lique en Peter,

Ik wens Lique een goede en vlotte bevalling toe.
En dat er maar een gezond meisje uit mag voorkomen  ;D
Succes met jullie verhuizing.

Groetjes,

Natas

Riny

Hoy Natas
En wat als er nu een klein Peterke geboren wordt?
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hey Riny,

Nee het wordt een kleine Lique  ;D
Dat denk ik zelf hoor........en waarom ik heb geen idee  :D
Alleen Lique en Peter weten het.......dus wij zullen maar afwachten he.

Groetjes,

Natas

Lin

Hey,

Ik moest ook weer even hier bijlezen. Ik heb de mooie rontgenfotos (hoe heet dat scan?) gezien. Wat prachtig om zo'n klein kindje te zien wat nog niet eens geboren is. Heel erg mooi. Wat jammer dat je nu ziek ben Lique is niet erg genieten nu. Je kan toch trouwens zien aan de buik wat het geslacht is? Bij een grote buik een jongen, of was het nu een punt?

Ik ga trouwens voor een jongen, ik ken alleen maar jongens die nu geboren zijn bij de eerste bevalling.  ;D

Ik wens jullie nog een fijne einde van het 200 toe!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Citaat van: Lin op 29 december 2005, 10:41:20
Hey,

Ik moest ook weer even hier bijlezen.

Groeten, Lin

Hoi Lin,

Je kan wel zien dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet op het forum bent geweest. ;D

Groetjes, Nel ;)

Lique

Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen even naar mijn werk gegaan, om nog even een tijdelijk afscheid te nemen, omdat het vorige week niet kon ivm buikgriep.
Iedereen vond het hartstikke leuk dat ik nog eventjes langskwam en hebben heerlijk gesmuld van de soesjes die ik mee heb genomen.

Toen moest ik snel naar de verloskundige. Daar aangekomen zaten Jaimy en Berry te wachten op hun afspraak :)
Dus nog even lekker gekletst.
Toen ik aan de beurt was werd er nog even naar het hartje geluisterd, en gevoeld hoe de kleine lag.
De kleine lag goed, en was al mooi ingedaald. We kunnen wel een groter kindje verwachten, want de kleine is groter als het moet zijn :o
Verder was alles prima,en nu zit ik weer lekker thuis.

Beter ben ik nog niet, ik heb de griep erbij gekregen. Ik hoest me een ongeluk, maar ik ga zometeen even een hoestdrankje halen bij de apotheek.

Sommigen beweren inderdaad dat je aan de buik kan zien of het een jongen of een meisje is.
Ik draag naar voren, en ze zeggen dat het dan een jongen is,
Maar ik ga lekker niet vertellen of "ze" dat juist hebben of niet ;D

groetjes Lique

bobbie

Hoi Lique,

Gelukkig ligt de kleine goed en is het al ingedaald. Nu is het je tijd uitzitten ;). Probeer maar te genieten van de laatste weken en het uit kunnen slapen.

Balen dat je zo hoest nu. Dat heerst ook, die griep heb ik ook gehad. Ik ben al aan de 2e fles hoestdrank toe. De hoestdrank van DE GEZAMENLIJKE APOTHEKERS  is mij redelijk goed bevallen. Alleen als je denkt: het gaat wel weer"  en je stopt met de hoestdrank, dan begin je weer opnieuw te hoesten, de longen uit je lijf ongeveer.

Mag jij elke hoestdrank met je zwangere lijf?

Succes met alles.

Groetjes, Nel :)

Lin

Citaat van: bobbie op 29 december 2005, 12:04:14
Citaat van: Lin op 29 december 2005, 10:41:20
Hey,

Ik moest ook weer even hier bijlezen.

Groeten, Lin

Hoi Lin,

Je kan wel zien dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet op het forum bent geweest. ;D

Groetjes, Nel ;)

GOEDE NEL!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D (mijn toetsenbord is niet meer oke)

Hey Lique,

Wat een goed nieuws! Leuk dat je Jaimy hebt gesproken, hoe gaat het met haar? Ik denk toch dat het een jongetje wordt bij je Lique. Hadden jullie al namen bedacht of heb ik daar over heen gelezen? en vaak is het eerste kind toch altijd groter dan de volgende kinderen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Fijn dat alles goed is.

Vervelend dat je nu ook nog de griep erbij hebt gekregen, ik kan me nog herinneren dat het niet leuk is met zo'n dikke buik te moeten hoesten en niezen.

De hoestdrank waar Nel het over heeft gebruik ik hier ook, voor mezelf, maar ook voor de kindertjes, 1,2 en 4 jaar.

Groetjes en heel veel plezier en sterkte nog de laatste weekjes.

Een hele fijne jaarwisseling, de laatste met zijn 2-tjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Peter en Lique,

We wensen jullie alvast een heel mooi 2006 toe met jullie nieuwe huis en jullie babytje op komst.
Ik hoop dat je alweer een beetje opknapt Lique ;)
Deze tijd moet je nog even lekker genieten van die mooie buik en alle mooie dingen in het vooruitzicht.

Liefs
Mike&Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lique

Hoi allemaal,

Namens ons ook iedereen een fijn uiteinde en een gezond 2006!

Het gaat al aardig goed met de hoest, en voel me een stuk minder grieperig.
Bij zwangerschap mag je niet elke hoestdrank hebben.

We hebben vandeweek de kaartjes besteld, en sinds een weekje zijn we helemaal uit de naam van de kleine.
De tweede naam is ook al bekend en samen vormt het een prachtige naam ;D

Vandaag zijn de grasjes weg gegaan, wat stil is het dan zeg :-X Over een paar dagen ook nog eens zonder Cuki, wat zal het anders zijn allemaal. Dan heb ik alleen nog maar mjin eigen valkjes in de kamervolieres staan.

We gaan nu wel "anders" het nieuwe jaar in als anders :-\
Vanmorgen begonnen de harde knallen hier in de buurt, veel heftiger als anders.
Milo (onze berner sennen) was er als de dood voor. Vorig jaar begon hij soms al angstig weg te kruipen bij harde knallen, maar voorheen vond hij het geweldig.
Vreemd dat hij nu opeens onwijs bang is voor de harde knallen.
Hij kruipt telkens helemaal onder me, en laat zijn urine lopen bij een harde knal. Eten laat hij zelfs staan, terwijl het werkelijk een vreetmonstertje is.
Peter heeft net bij de dierenarts Diazepam (valium) opgehaald, zodat hij vannacht niet zo hysterich is.
Om 6 uur moeten we gelijk al 5 pillen geven, om 8 uur nog 3, en evt om 9 uur ook nog.
Hopelijk helpt het een beetje, want het is o zo zielig om Milo nou te zien.

groetjes Lique

bobbie

Ach wat zielig voor Milo. :'(. Ik weet wat het is. Mijn hond heeft dat voor de onweer losbarst. Zij voelt het drukverschil en gaat zich proberen te verstoppen in kleine hoekjes en gaatjes. Het schijnt dat  ze dit voelt, in ieder geval er last van heeft, door haar epilepsie.

Diazepam is goed spul. Ik hoop dat het helpt bij Milo.
Ik geef Naira een klein beetje extra Fenobarbital, haar anti-epilepsie middel.

Gelukkig hoest je al minder, dat gehoest is zo irritant >:(.

En jullie zijn uit de namen, dat is mooi. :D
Nou zijn jullie met al die birdies natuurlijk wel goed getraind in namen verzinnen ;) ;D.

En grasjes weg, is inderdaad een stuk stiller maar dat wordt binnenkort opgevuld door een ander geluid  :P ;).

Ik wens jullie een heel gezellig uiteinde van 2005 en een te gekke start van 2006.

Groetjes, Nel :)