3 augustus 2025, 21:58:06

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Sanna

AAAAAAHHH Wat leuk!!!

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!

Wouw zeg, dat krijg je er van als je het te druk hebt met eigen nestjes om het forum goed te lezen, dan weet je het weer als laatste.....  ::) ;D. Maar bij deze, hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat jullie mooi weer hebben op de dag. En geniet er lekker van he? Hihi, meneer en mevrouw Bosboom :D ;).

Groetjes, Sanna

trienke

hoi peter en lique

van harte gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen.

Leuk zeg ;D

groetjes Trienke

Lin

Jeetje, ik loop achter... :-[

Van harte gefeliciteerd!! ik zat er toen rianne en ik bij jullie waren wel aan te denken ook om een foto van je te nemen. Maar toch niet gedaan. Maar hebben julie het erover gehad of is er echt een onverwachtse aanzoek gedaan? wat ontzettend spannend is deze tijd voor jullie. Ik wacht liever nog even, wij hebben nog niet eens een huis..

Ik wacht vol spanning op de eventuele fotos. En als je een foto van jezelf heb en je wilt niet op de foto dan plak je toch een balkje voor je ogen? :-)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cobie

Hoi Lique en Peter.

Ook namens ons een hele fijne trouwdag. En ik hoop dat jullie net zo gelukkig mogen worden als Daan en ik na 22 jaar huwelijk. Een nieuw huis een baby en een huwelijk wat wil je nog meer. Ook alle goede dingen komen in drieen. Ik zit gewoon een traantje weg te pinken. En nu willen we een foto van de dikke buik. We willen zien dat je zwanger bent.
Heel veel geluk voor jullie drietjes.

Dikke kus van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

bobbie

2 oktober 2005, 18:10:16 #124 Last Edit: 5 oktober 2005, 19:38:52 by bobbie
Ja hallo,

Ik ben Ooievaar Wijsneus! Ik wijs met mijn neus namelijk altijd de goede kant op.

Alleen wordt dat bij jou een probleem ben ik bang. Ik wil nog wel even goed doorkrijgen naar welk adres ik de baby moet brengen.

Zoals je ziet ben ik aan het bijtanken. Net een tweeling weggebracht en niet van die hele kleintjes, maar ik heb het gered hoor.

Het is je dus duidelijk dat ik jouw baby met de grootste zorg en zorgvuldigheid zal brengen bij je. Lukt me dat bij een tweeling dan lukt me dat ook zeker bij deze baby, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Blijft nog de vraag: welke richting moet ik mijn neus heen laten wijzen, ik wil mijn naam wel eer aan blijven doen.

Met de vriendelijkse vogelgroeten,

Ooievaar Wijsneus

Cobie

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Toppie Nel.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Christine

die nel toch ben is benieuwd wat lique erop ga reageren ! ;D
van harte gefeleciteerd met jullie huwelijk! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Peter

Hoi Nel,

Heel mooi geschreven! We printen het zeker uit en krijgt dan ook speciaal plekje in het (toekomstige) boek wat we aan het bijhouden zijn over de kliene :)

Groetjes,
Peter

Agnes

Ik heb wat gemist :-[

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!

Het maakt niet uit hoe een huwelijksdag gevierd wordt, als het maar naar je zin is ;D
Er is toch maar 1 ding het allerbelangrijkst: de liefde voor elkaar en jullie kindje :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

bobbie

Hoi Lique,

Ik wil even zeggen dat ik je "handtekening" helemaal te gek vind.

Zo weten we elke dag hoe ver je precies bent en hoeveel dagen je nog moet.

Leuk gedaan.  :D

Groetjes, Nel :)

ferdi/mandy

van harte namens mandy en ferdi hoop dat het allemaal goed mag gaan en gezond is.

margreet

Peter en Lique,

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Maak er maar een fijne dag van.

groetjes Margreet

hippysuus

Ik lees nu pas dat jullie gaan trouwen, maar ik ben nog op tijd ;D

Van harte gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend leuk en dan ook nog een baby op komst, geniet er maar fijn van met zijn tweetjes (drietjes straks!!)

Groetjes,
Suus

eefje nieuwenburg

van harte gefeliciteerd met beide heugelijke feiten!

maak er wat moois van en geniet van de komende tijd!

groetjes eefje

Annouschka

Hoi Peter en Lique,

ook namens mij van harte gefeliciteerd zeg!  Ik lees het nu pas sorry :-[

Wat leuk allemaal, trouwen, baby en huisje, wat wil je nog meer?

Mijn nichtje is ook met een dik buikje getrouwd en ik vond het heel erg mooi, heel elegant.
Wel, geniet ervan (het komt nu wel heel dichtbij die trouw ;D) en ik zal ook duimen voor mooi weer de 21 ste ( is trouwens de verjaardag van m'n zus)

groetjes