28 maart 2024, 16:38:27

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Lique

10 juli 2005, 21:46:21 Last Edit: 7 november 2005, 11:17:39 by Peter
Hallo allemaal,

Velen vroegen zich al een poosje af waarom wij zo druk waren. We hebben bijna geen tijd meer voor dingen zoals het forum en het kost steeds meer moeite om de site up todate te houden.
Hier is natuurlijk een grote reden voor, en deze wil ik graag vandaag met jullie delen.

Ik ben namelijk zwanger.
Ik ben nu in mijn 11e week, en we verwachten onze kleine 4 februari 2006 en zijn erg druk bezig met ons aankomend vader en moeder voelen.

Het gaat allemaal perfect met me, nauwelijks klachten, alleen ben ik erg moe. Vandaar dat ik weinig moed op kan brengen om net zo veel op het forum schrijven als eerder.
Voor ons gaat er in de aankomende maanden ook enorm veel veranderen, we zijn bezig met de verkoop van ons huis, de koop van een nieuw huis, en dan komt nu ons gezinnetje er ook.
Maar genieten doen we beide, daar is altijd tijd voor :)

groetjes Peter en Lique


Brede W

10 juli 2005, 21:57:06 #1 Last Edit: 10 juli 2005, 22:05:26 by Brede W
Hoi Lique en Peter,

ik kan alleen maar zeggen: heeeeeeel erg gefeliciteerd!!! Ook namens Paul.

Wat fijn dat je nauwelijks klachten hebt! Je gaat echt een heel spannende periode tegemoet  ;D :D!

Groetjes,
Wendy.

Urban Leopard

Hoi Lique en Peter,

Van harte, namens mijzelf, Petra, Cheeky en Chara.

Cor

cora

hoi Angelique en Peter,

hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk toegewenst.

groetjes

George en Cora

carco

10 juli 2005, 22:29:33 #4 Last Edit: 10 juli 2005, 23:01:35 by Lique
Hoi Peter en Lique

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo Lique en Peter,

Van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige gezinsuitbreiding, elke zwangerschap is speciaal, geniet ervan ondanks dat jullie een drukke  tijd tegemoed gaan.

groetjes Margreet

Mandy

Aha dus dat is het, ik dacht ook al, waar is ze nou?! ::)
Maar wat een leuk nieuws, gefeliciteerd hoor! ;D
En hopelijk blijft alles goed gaan, gelukkig ben je niet ziek en hopelijk krijg je ook niet al te veel ongemakken maar kan je er lekker van genieten. :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Gerda

Hoi Lique en Peter!!!

Van harte gefeliciteerd. Geniet er maar van!! Je bent in een mooie tijd uitgerekend, geen dikke buik in de hitte!!

Groetjes Gerda

Jaimy_en_Viggo

Lique!!!!! peter!!!! wat gaaf jongens!! gefeliciteerd!!!!!  :-* :-*

heel erg toevallig trouwens..want wij worden ook mama en papa.. :) heb net mijn eerste echo gehad..jij waarschijnlijk ook binnen een week :) ik ben ongeveer 26 januarie uitgerekent..weet precies hoe je je voelt meissie!! toppie..en geniet van de eerste echo..want dat is zo'n gave ervaring..

Heel veel groetjes Jaimy en Berrie

jacksmama

Lique en Peter,

van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!

Geniet lekker van de komende tijd.......ik weet zo goed hoe het voelt.....soms zou ik nog wel 1 keer.....

Afijn, ik houd me nu maar bij valkjes..

Veel geluk,

Christa, aka ChriZ, mama van vier prachtige wondertjes!!
Christa & De Rest

Karin

Hahaha, ik zag staan "groot nieuws" en ik dacht meteen "die is zwanger ! "  ;D  ;D ;D Gefeliciteerd ! Geniet er maar lekker van !

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Citaat van: Jaimy op 10 juli 2005, 23:40:02
heel erg toevallig trouwens..want wij worden ook mama en papa.. :) heb net mijn eerste echo gehad..


Nou jullie ook gefeliciteerd dan! ;D
Maarre, jij wordt wel een erg jonge mama met 18. Ik vind Lique al jong met 24. ;) Maar wanneer de tijd er rijp voor is, is het goed hé. Wel leuk voor het kind straks om een jonge mama te hebben. Leuk samen shoppen en misschien wel stappen straks hihi! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♪ Marlies

Hoi Lique en Peter van harte hoor ;D,
Geniet er maar van, het is echt zo'n leuke tijd. Hopelijk blijf je je goed voelen. Maar mocht je eventuele ongemakken krijgen, dan ben je die ook weer snel vergeten . Je krijgt er zo iets moois voor terug.
Peter, verwen haar maar goed, dat verdient ze wel. ;D

Paul

Hoi Lique en Peter natuurlijk ook :)

Van haste met jullie aankomende kleintje.
Het is zeker groot nieuws en heel spannend natuurlijk ook voor jullie.
Je hebt bij de valkjes al veel kleintjes geholpen en nu krijg je er zelf ook een misschien dat de valkjes je nu kunnen helpen :)
Het is inderdaad begrijpelijk dat je iets minder tijd voor het forum hebt nu.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Lique en Peter,

gefeliciteerd jullie beiden, het lijkt me wel erggg spannend voor jullie, ben blij voor jullie, echt :).

Lukt wel, allemaal, nu hopen dat het ook een valkjesgek wordt he ;).

Iig, gefeliciteerd, jullie verdienen het!

Groetjes, Tara