6 mei 2025, 14:38:40

Hoeveel?

Gestart door Maja, 3 juli 2005, 12:43:02

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Maranwe,
Ik weet niet hoe bij jullie de prijzen zijn voor valkjes, maar volgens mij verschilt dat nogal.
Mijn ervaring is wel dat een kweker heel vaak goedkoper is dan een winkel. En het voordeel is dat je bij een kweker toch wel weet wat voor mutaties de ouders zijn. Kwekers praten over het algemeen heel graag over hun valkjes. ;D

Maja

Ik zou van iemand dat ik ken gratis een witmasker kunnen krijgen, ik zal anders eens vragen wat z'n splits enzo zijn. En als die mooi zijn ben ik van plan om ergens in oost-vlaanderen een lutino te gaan halen. Ze vragen er voor alle mutaties maar 12.5 of soms zelfs maar 10 euro.
En Marlies: de prijzen bij ons zijn zo denk ik meestal voorzover ik weet voor een wildkleur zo'n 15 euro en een lutino van 18-20 en de andere mutaties lopen al gauw op tot 45, vind ik wel wat veel hoor voor vb gewoon een geparelde valkparkiet. Het is dus goed zoeken om goedkope maar toch gezonde vogels te vinden.
Groetjes

Snoop en vinnie

hey,
je ken het ook op www.marktplaats zetten onder gezocht  ;)
grtz.
Shirak

Snoop en vinnie

oohh en je kan ook bij www.veilingkijker.nl ff gaan zoeken dan zoek je advertenties over alle verkoopsites... ;D
hey suc6 he ;D
grtz.

Maja

Oke, zal daar eens kijken  ;D
Bedankt!