Wat zijn pa en ma fallow ?????????????????

Gestart door ♪ Marlies, 9 juli 2005, 11:20:43

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Ik heb een koppel fallows waarvan pa de gewone grijs/bruine waas over zich heeft, en ma is geel met grijs/bruine veren erdoor. Ma is ook gepareld. De jongen die eruit komen zijn gewoon fallow en fallow gepareld net als ma.

De jongen :



De ouders:



voorste is ma en de achterste is pa

Klopt het dat ma een lutino geparelde fallow is en dat pa dan een fallow split gepareld split lutino is.


Quendi

10 juli 2005, 15:56:00 #1 Last Edit: 10 juli 2005, 15:58:15 by Quendi
De voorste heeft vrij veel bruin, dus ik denk niet dat het een fallow lutino is, maar eerder een gewone fallow en dan bont. Want lutino fallows zien er volgens mij veel geler uit, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee...

En dat de man inderdaat split lutino is.
De man is zowiezo split gepareld, anders zouden de jongen niet gepareld zijn namelijk.

Je hebt echt een prachtig koppel, waar heb je ze gekost? zullen zker wel veel geld hebben gekocht?

Ik ben heeeeeeeel erg jaloers!! ::)

♪ Marlies

Hallo,
Ze waren helemaal niet duur, € 50,- voor het koppel in Belgie.
Er liggen nog 5 jongen hoor. ;D

Quendi

OWWW!!!! nou ben ik al helemaal jaloers!!! Wil je ze toevallig verkopen  ;D hahah, nee hoor, zo'n mooi koppel doe je natuurlijk niet weg.

maare, de jongen zijn idd ook heel mooi maar ik heb dan liever gewoon een kweek koppel en niet 1 tamme vogel waar ik ook nog niet het geslacht van weet.

groetjes