28 maart 2024, 10:43:56

Lieve Lutie

Gestart door Rick, 8 juli 2005, 18:29:51

« vorige - volgende »

Rick

Hallo allemaal ik moet dit gewoon even kwijt ik ben er kapot van.

Lieve Lutie

Je was mijn eerste eigenkweek valkje. Je was een prachtige lutino. Hellaas ben je niet zelf gaat eten toen je ouders stopten met voeren. Je broertje deed dat wel ,maar jij zo eigenwijs als je was bleef maar bedelen om voer. Ik heb je toen mee naar binnen genomen en je met de hand gevoerd, lutie wat was dat een gevecht om wat eten bij je binnen te krijgen. Ik woog je elke dag je viel steeds meer af schat. Ik heb toen Dr, Feld gebelt en vrijdagavond konden we terecht, ik kon zelf niet eerderlutie, ik ga over 1,5 week trouwen en had deze week alleen vrijdagavond vrij. Je leek het allemaal vol te houden tot vrijdag je was zo verscgrikelijk blij als ik naar je kwam kijken je wou alleen maar bij me zijn. En toen ik vanochtend om 05:30 naar de warmtekooi liep om je te voeren lag je daar dood op de grond. Lutie ik heb tot 07:00 zitten huilen, ook al heb ben je pas 2 maanden oud ik hield zielsveel van je ik heb je uit het ei zien komen en opzien groeien je zou het maatje van Timo worden. Op mijn werk aangekomen moest ik nog steeds huilen. Hellaas begrepen mijn collega`s er niet van schat. Die zeiden maar van het is maar een vogel, maar voor mij was je meer lutie al mijn valkjes zijn net als kinderen voor me. Lutie ik zal je nooit vergeten en nou je toch in de valken hemel bent doe Valko en Leiko de groetjes van me. Lutie ik moet nu weer huilen ik mis je vreselijk. Lutie rust zacht.
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Gerda

Hoi Rick,

Wat vreselijk van de kleine Lutie. Natuurlijk ben je er kapot van. De meeste mensen snappen het niet, maar zo gauw je een valkje in handen hebt, hoe jong ook, is ie van jou en onderdeel van het gezin. Ieder valkje met zijn/haar eigen karakter. Huilen en erg bedroefd zijn is dan niet meer dan normaal.
Veel sterkte hoor Rick!!! Gelukkig heb je de komende week afleiding genoeg!!
Je niet schuldig voelen hoor, je hebt er toch alles aan gedaan. En als ik je verhaal lees zie ik alleen maar hoe goed je voor hem hebt gezorgd en hoeveel je van hem hield.

Gerda

valkje-jacco

hoi Rick,

wat een vreselijke gebeurtnis zeg :-\ :(
gecondoleerd met het verlies....

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

heel veel sterkte

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Rick,

Wat verschrikkelijk voor je. Ik zit hier met tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte met het verlies van Lutie.

Nel :'(

Marianne

Hoi Rick,

Heel veel sterkte!
En wij weten dat het meer is dan alleen maar een vogel....

Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rick

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacites dat doet me goed.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Paul

9 juli 2005, 17:52:42 #7 Last Edit: 9 juli 2005, 17:55:25 by Paul
Hoi Rick,

Ik heb ook met traantjes gezeten toen ik je berichtje las.
Toen ik het las was ik ook even niet in staat om erop te reageren het was net of het een van mijn eigen valkjes was zo voelde het.
Ik weet zelf hoe het is ik ben ook een paar hele dierbare valkjes verloren en dat doet echt pijn.
Je denkt dan bij jezelf had ik maar dit of dat gedaan maar dat is altijd achteraf praten en meestal had dat ook niet geholpen.
In elk geval heel veel sterkte ik weet hoe moeilijk het kan zijn om een valkje te verliezen waar je zo aan gehecht bent.
Heel veel sterkte in elk geval.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi Rick,

:'( :'( nou wel ik zit hier ook met traantjes na het lezen van je verhaal.
Ik weet niet wat het is om een valkje te verliezen maar ik weet wel wat het is als je valkje heel erg ziek is, dat heb ik vorig jaar gehad en toen kon ik ook niks anders doen dan huilen :'( op mijn werk begrepen ze het ook niet en lachten ze me uit >:( :'(
Gelukkig weten de leden hier wat vogelliefde is, ik weet het, het zijn net je kinderen, voor mij ook hoor en ik denk dat ik in de naam van vele leden spreek en kunnen we hier met ons verdriet en verhalen terecht.
Heel veel sterkte met het verlies.

groetjes
Annouschka

eer

ik heb ook ervaren dat mensen dat zeggen het is maar een vogel maar voor ONS  een heel speciaal beestje. ik hebje verhaal zitten lezen met een brok in me keel. heel veel sterkte met dit verlies groetjes erika