15 mei 2024, 19:23:07

douchen

Gestart door demi, 21 mei 2003, 19:10:26

« vorige - volgende »

Ellen

Oh nou gelukkig dan maar. Ben hier niet de enige.
Toen ik vanmorgen  met de plantenspuit aan kwam zetten
was de kamer te klein hahahaha..........................

Wegwezuhhhhhh...............zullen ze wel gedacht hebben.

Dan maar geen water...........en nemen ze zelf ( al ze zin
krijgen, ooit) maar een voetenbad.

Gr. Ellen.

Speedy

Ja en wat Yellow weer wel doet, is in het voerbakje gaan (waar grit in zit) met zijn kop en er flink doorheen wroeten, zodat alles eruit valt.
Droogbadderen dus.... volgens mij is hij grootgebracht tussen de musjes.
 :D :D :D :D :D

Ellen

Wat zijn het toch ook een gekke beestjes he.
Geen eentje hetzelfde...........hihihihi

Ciao Ellen.

sabrina

Hi,

Laatst wilde ik Yao voor het eerst met de plantenspuit nat spuiten. Hij zat bovenop z'n kooi en was druk bezig met z'n veren poetsen.
Toen ik de plantenspuit pakte was 'ie erg nieuwsgierig, maar toen eenmaal de waterdruppels op hem kwamen vond hij er niets meer aan.
Hij begon met z'n pootje te stampen! Dat was wel een grappig gezicht. Steeds als ik wat spoot trappelde/ stampte hij snel met z'n linkerpootje op de kooi.
Ik dacht dat het toeval was (een 'stampende' parkiet?), maar gisteren deed 'ie het weer en hij vloog snel weg. Het bad dat in z'n kooi hangt (vrij groot, past hij helemaal in) heeft hij volgens mij nog nooit gebruikt voor badderen. Voorlopig ga ik Yao ook niet natspuiten, hij vindt het blijkbaar echt niet leuk.

Groetjes Sabrina

Karin

Gewoon even doorzetten Sabrina. Onze Kazoo vind douchen de eerste paar spraytjes ook niks aan, maar als hij er eenmaal een beetje aan gewend is gaat hij met zijn vleugels omhoog zitten en zelfs op zijn kop hangen  ;D Doe het gewoon eens als hij in zijn kooi zit, niet te koud water en een lichte broes. Met een paar spraytjes beginnen en dan langzaam opbouwen. Het is gezond voor hun verenpakket.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Annemieke

Hoi Karin,

Nou, ik ben het niet helemaal met je eens.
Na ik geloof 50 keer proberen heeft onze Teddy nog steeds een gruwelijke hekel aan alles wat met water te maken heeft.  >:(

We zijn echt voorzichtig begonnen, maar helaas ........ het is niet iets waar hij vaker mee geconfronteerd wil worden.  :o

Zo zie je maar weer, alle valkjes hebben een duidelijk eigen karakter.  :)
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky