8 mei 2025, 06:30:15

vakantie in de ardennen

Gestart door Mirjam, 6 juli 2005, 17:58:01

« vorige - volgende »

Mirjam

We gaan naar de Ardennen waar we een huisje hebben gehuurd, dus we slapen niet in een tent of caravan
Daarom vraag me af of een valkje zo'n 4 uur in de auto uithoudt  of dat hij of zij dan te veel stres heeft.
alvast bedankt voor de reacties

Karin

Ja hoor, kan prima, als je maar oplet voor tocht, warmte en kou ( airco, zon, raam ). Ik neem zelf ook valkjes mee naar Duitsland, ook 4 uur rijden. Ik doe dan gedeeltelijk een deken over de kooi, meestal een stukje bij het raam open, kunnen ze naar buiten kijken  ;D Verder geen losse speeltjes en schommeltjes erin, dat bezorgt ze een hersenschudding  :o Vaak gaan ze gewoon aan de tralies hangen, hangen ze lekker stevig.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mirjam

Bedankt Karin nu weet ik tenminste dat Elvis gewoon mee kan. :)

valkje-jacco

hoi,

ik heb ook een valkje en die gaat zelfs mee naar Hongarije..
en dat is ongeveer 17 uur rijden.

hij is nog niet meegeweest maar dat gaat hij volgend jaar mee ;)
duss  ;D :D dat red ie wel

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Mirjam

17 uur in een auto, :o ik denk dat ik dat niet zou uithouden

Christine

ik zou ook geen 17uur in de auto kunnen volhouden maar wel in het vliegtuig :D maar ja een valkje in een vliegtuig :o dat gaat dan ook weer niet

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Hoi,

Je mag toch bij een aantal landen niet zomaar een huisdier meenemen?

Het zou zonde zijn als je je valkje ergens moet achterlaten omdat hij het land niet in mag.

Ik denk dat je dat eerst moet nagaan voordat je po reis gaat.
Als je er tijdens je reis pas achter komt, kunnen er denk ik grote problemen ontstaan.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006